וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מודאגים מהיכולת של בית"ר

8.3.2009 / 10:20

שחקן: "הפער קטן מדי". גדיר ייעדר כשבוע. אכזבה מארבייטמן. חרזי: "שברתי שיא הופעות? מישהו אחר כבר ישבור את שלי"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

שחקנים במכבי חיפה מתחילים לדאוג לנוכח היכולת הטובה במציגה במחזורים האחרונים בית"ר ירושלים. אתמול גברה בית"ר על מכבי פתח תקוה בתוצאה זהה (1:0), אבל שיחקה מצוין והגיעה ללא מעט הזדמנויות. במחזור האחרון תפגשנה שתי הקבוצות ובמועדון מקווים שהמשחק לא יקבע את גורל האליפות.

"בית"ר ירושלים נראית בכושר מצוין, אין ספק שהסיטואציה הזאת מלחיצה. הפער קטן מדי, רק חמש נקודות ויש קבוצה שמשחקת כדורגל לא פחות טוב מאיתנו. האליפות תהיה משימה קשה העונה". כך אמר שחקן בקבוצה אמש, לאחר הניצחון הדחוק על הפועל פתח תקוה. שחקן בכיר אחר הוסיף: "ברור שמסתכלים אחורה. חמש נקודות זה פער שאפשר לסגור בשני משחקים. אסור לשכוח שאנחנו עוד משחקים נגד בית"ר במחזור האחרון. צריך שהמשחק הזה יהיה לפרוטוקול".

השוער ניר דוידוביץ' יענוד את סרט הקפטן במקרה שאלון חרזי או יניב קטן לא יענדו אותו העונה. במועדון הסבירו הבוקר כי הסרט היה אמור לעבור לשוער אבל מסיבות טכניות זה לא קרה. "הסרט היה אמור לעבור לניר", הסבירו במועדון, "בפעם הבאה שיקרה מצב כזה הסרט יעבור אליו". אתמול הסבירו בחיפה כי סרט הקפטן לא ניתן לדוידוביץ' בשל העובדה שבמהלך המחצית השניה אלון חרזי העניק אותו לגוסטבו בוקולי משום שהיה השחקן הכי קרוב אליו באותו רגע. דוידוביץ' מסר בתגובה: "לא נעלבתי ואין פה שום משחקי כבוד. בוקולי דמות ראויה לתפקיד סרט הקפטן".

חרזי ישבור במחזור הקרוב, מול בני יהודה, את שיא ההופעות של כל הזמנים בליגה הישראלית, עם 520 הופעות בסך הכל. "אין לי מה לומר, כבר הספקתי לספור", אמר הבוקר חרזי בצניעות. "הנתון הזה מאוד מחמיא, אבל לא הנושא העיקרי מבחינתי כרגע. זה מאוד מכובד, אבל אם שברתי שיא, יבוא מישהו אחר וישבור אותו. זה לא משהו שמוציא אותי משלוותי, נתון נחמד וביום שאפרוש אערוך את החישובים האחרים. הייתי מוכן לוותר על זה בתמורה לכך שננצח את המשחק בשבת".

בקבוצה אמרו כי ללא חלוץ מטרה מלבד ת'מבינקוסי פנטאני, שבעצמו נמצא בבצורת, יהיה קשה לזכות באליפות. "ארבייטמן היה סביר, אבל אי אפשר לומר על חלוץ שהוא טוב כשהוא לא מסוגל לתת גולים. הוא מגיע ליותר מדי הזדמנויות שצריך לעשות מהם גול". החלוץ זכה לביקורת כשלא מסר לבירם כיאל שהיה פנוי להבקיע את השער השני בדקה ה-65 של המשחק ועל ההחמצות הרבות שלו.

שני שחקנים שזכו למחמאות בסיום היו כיאל, שעושה רושם שהוא חוזר לכושר מתחילת העונה, ועומרי אפק, שתרם רבות למשחק ההתקפה. שחקנים בקבוצה טוענים כי ראוי שאפק יפתח בהרכב כקשר. גוסטבו בוקולי ואוסיי רנספורד זכו למחמאות על הביצוע שהוביל לשער הניצחון.

דקל קינן, ג'ון קולמה, ת'מבינקוסי פנטאני ויניב קטן יחזרו לסגל במחזור הבא. עדיין לא ברור האם קולמה יחזור להרכב לנוכח היכולת הטובה שמציגים בירם כיאל וגוסטבו בוקולי.

חלוץ מכבי חיפה, מוחמד גדיר, שלא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מול הפועל פתח תקוה, נבדק ומתברר כי הוא סובל ממתיחה בשרירים המקרבים של הירך. גדיר ייעדר כשבוע ימים מהמגרשים, מה שאומר שהוא יחמיץ את שני המשחקים הקרובים, מול הפועל תל אביב בגביע המדינה ביום חמישי ואת משחק הליגה מול בני יהודה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully