וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אנחנו חזק בתמונה"

מאמן בית"ר ירושלים היה שבע רצון מהניצחון 0:1 על מכבי פ"ת וממתין למפגש הצמרת הבא. רוני לוי: "יש לי הרבה חומר למחשבה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

"צריך לזכור שזה לא היה הניצחון השלישי ברציפות אלא הרביעי, אם מחשיבים את הגביע", דאג להזכיר ראובן עטר בסיום משחק הניצחון של בית"ר ירושלים על מכבי פתח תקוה 0:1. מאמנה של בית"ר ירושלים לא הסתיר את שביעות רצונו והוסיף: "זה גם היה ניצחון שישי בשבעה משחקים, אנחנו בכלל נמצאים בתקופה טובה בחודשיים האחרונים, להוציא את המעידה הגדולה נגד הפועל תל אביב".

ביום שני ידעו בבית"ר ירושלים אם אותה הפועל תל אביב תהיה היריבה שלהם במחזור הראשון של הסיבוב השלישי, כאשר האפשרות השניה היא מכבי נתניה. "אנחנו כבר עשינו את כל הספקולציות לקראת המחזור הזה. אנחנו בדרך למעלה ואנחנו צריכים לטפס מהר בסיבוב השלישי כי היריבות שלנו בצמרת מנצחות", אמר עטר. לגבי המשחק באורווה, מקום שבו אותן יריבות של בית"ר ירושלים בצמרת איבדו נקודות, אמר עטר: "היה משחק חד סיטרי במחצית הראשונה עם שליטה מוחלטת על המגרש והרבה שמחת חיים בהנעת הכדור".

מאמנה של בית"ר ירושלים התייחס גם לתקרית שנרשמה בתחילת המשחק בין שחקני קבוצתו שמעון גרשון ודאריו פרננדס ואמר: "היו חילופי דברים פלוס דחיפה קלה, זה משהו שנטפל בו כמו שצריך כי יש דברים שאסור לעבור עליהם לסדר היום". אגב, גרשון ופרננדס התפייסו והתחבקו בחדר ההלבשה, אבל הארגנטינאי נראה עדיין זועם כשיצא משם לכיוון האוטובוס.

ברק יצחקי, שבישל לאבירם ברוכיאן את שער הניצחון והיה המצטיין במשחק, התייחס ליכולת ההתקפית של בית"ר ירושלים: "מה שחשוב זה שאנחנו מרגישים טוב עם עצמינו ונראים טוב. אנחנו משחקים כבר הרבה זמן ביחד והתיאום בינינו הוא 'על עיוור'. אנחנו לא מדברים כרגע על האליפות, אלא הולכים צעד צעד, ואם נגיע לפוטו-פיניש בעמדה טובה, נוכל לדבר על זה".

לקראת סיום המשחק צעק טוטו תמוז על ברק יצחקי על כך שלא מסר לו והעדיף לבעוט, ובין השניים התפתח דין ודברים אך לא מעבר לכך. אלירן דנין נפגע בכתפו כתוצאה מתיקול עם לירן כהן ויתכן ופרק אותה, הכתף נחבשה ומחר תתברר חומרת הפציעה, כשהחשש בירושלים הוא שהמגן לא יהיה כשיר למשחק מול עכו ברביעי.

רוני לוי: "אירופה? זה לא ריאלי כרגע"

מאמן מכבי פתח תקוה רוני לוי אמר בסיום: "לא היה משחק טוב שלנו . במחצית השניה היינו יותר טובים, אבל עדיין לא התעלינו לרמה גבוהה. ספגנו שער לא מחויב, ומן הצד השני לא הצלחנו להבקיע מהמצבים שהיו לנו. כמו כן, לא יצאנו טוב קדימה. בית"ר היא קבוצה מוכשרת מאוד וקשה מולה".

"נעשה את החשבון ואת הסיכומים שלנו אחרי המשחק", הוסיף רוני לוי. "יש לי הרבה חומר למחשבה אחרי המשחק הזה. היו לנו תקוות להשתלב יותר גבוה בצמרת, זה הולך ונהיה יותר קשה בגלל שהפסדנו פעמיים. אירופה? כרגע זה פחות ריאלי, נצטרך לצאת לתקופה טובה יותר כדי שזה יהיה ריאלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully