וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הולנד הדהימה את הרפובליקה הדומיניקנית

7.3.2009 / 21:18

ההולנדים גברו על היריבה עטורת הכוכבים 2:3 באליפות העולם, לאחר הופעה מצוינת של סידני פונסון. יפן מאותתת עם 2:14 על קוריאה

בטורניר הראשון של אליפות העולם בבייסבול לפני שנתיים הייתה הולנד בשר תותחים, אבל הערב (שבת) היא כבר הייתה אחראית לסנסציה הגדולה ביותר בהיסטוריה הקצרצרה של המפעל. ההולנדים הדהימו את הרפובליקה הדומיניקנית, אחת המועמדות לזכיה, כשניצחו 2:3.

סידני פונסון היה המגיש שפתח עבור ההולנדים האלמוניים, שנעזרו בהגנה יוצאת מהכלל. הרכב הרפובליקה היה פייבוריט ברור, עם כוכבים כמו רמירז, דייויד אורטיז והמגיש הותיק פדרו מרטינז, שלמרות הגיל ובעיות הפציעות זרח עם שלושה אינינגים מעולים. ההולנדים עלו ליתרון מהיר של 0:3, אותו לא שמטו עד לסיום למרות ניסיונות קאמבק של שחקני היריבה. מיגל טחאדה מהרפובליקה הדומיניקנית היה אחראי להומראן היחיד במשחק, כשפונסון רושם את הניצחון עם ארבעה אינינגים טובים. אדינסון וולקז החלש רשם את ההפסד לאחר שספג את שלוש הריצות באינינג הראשון.

יפן לא התקשתה להביס את קוריאה 2:14 ולקצור את ניצחונה השני בטורניר בדרך להבטחת המקום בשלב הבא. ארצות הברית ניצחה במשחק דרמטי את קנדה 5:6, במשחקה הראשון בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully