וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בחיפה: "דוידוביץ' נעלב"

7.3.2009 / 19:35

סרט הקפטן עבר במחצית לבוקולי. גורם במועדון: "הוא היה הכי קרוב לחרזי". אלישע לוי: "היה חשוב לסיים ראשונים". מחפוד: "האדום לא היה מוצדק"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי חיפה חזרה (הערב) לכבוש ולנצח. אמנם היה זה 0:1 קטן בקרית אליעזר על הפועל פתח תקוה, אך עבור הירוקים היה זה די והותר כדי לעצור את הסחף ולהרגיע את הדיבורים על משבר, שהגיעו בעקבות ההפסדים בנתניה (2:0) ובקרית שמונה (1:0). חיפה סיימה את הסיבוב השני במקום הראשון בליגה, ותזכה לארח את השנייה ואת הרביעית בסיבוב השלישי.

שחקנים במכבי חיפה טוענים כי השוער ניר דוידוביץ' נעלב מכך שסרט הקפטן עבר במחצית השנייה מהזרוע של אלון חרזי, לגוסטבו בוקולי. הטענה של אותם שחקנים הייתה ש"דוידוביץ' קיבל את סרט הקפטן במשחק הידידות של הנבחרת מול הונגריה, אין סיבה שהוא לא יהיה קפטן שלישי בחיפה". אחד השחקנים הוסיף: "ניר נראה לא מרוצה מהמצב הזה, אבל כנראה שמישהו למעלה קיבל החלטה אחרת. ניר לא אחד שיפנה להנהלה ויבקש הבהרות. בוקולי היה צריך להעביר לו את הסרט ביזומתו במהלך המחצית השניה". גורם במועדון הסביר כי "בוקולי היה השחקן שעמד הכי קרוב לחרזי והמשחק כבר התחיל, לכן הוא העביר לו את הסרט". יש לציין כי בתקופה של רוני לוי כמאמן דוידוביץ' שימש כקפטן שלישי, ולכן השחקנים התפלאו על המהלך. על פי הרישומים, הבלם אלון חרזי אמור לשבור את שיא ההופעות בכל הזמנים בליגת הראשונה בישראל.

במאזנו של חרזי 519 הופעות, מספר זהה לזה של גידי דמתי והשוער רפי כהן. במחזור הקרוב לחרזי אמורות להיות 520 הופעות, ובכך יעלה לראש הטבלה.

אלישע לוי, מאמן הירוקים, אמר בסיום המשחק: "היה קשה מאוד. אין ספק שאיבדנו ביטחון במשחק הזה. יצרנו הרבה הזדמנויות, ולעומת זאת הרבה מאוד פעמים בהגנה עשינו טעויות. יש להם חלוצים מהירים, אבל כשמגיעים לסוג כזה של משחק צריך לדעת לבוא ולנצח אותו, במיוחד אחרי שני הפסדים.

על השחקנים שנכנסו היום להרכב, אמר לוי: "לשחק בלי חמישה שחקני הרכב זה לא פשוט, אבל השחקנים ששיחקו במקומם עשו עבודה טובה. היה לנו חשוב לשמור על המקום הראשון. היתה התלהבות, אבל היינו חסרי ריכוז. בכל מקרה, אנחנו לוקחים את הנקודות מהמשחק הזה. הסיבוב השני היה פחות טוב מבחינתנו, איבדנו בו נקודות והרבה פעמים שיחקנו לא מספיק טוב. חשוב היה לסיים במקום הראשון ולבוא במומנטום אחר. הסיבוב השלישי יהיה יותר קשה, ואני חושב שנלך ונשתפר".

גוסטבו בוקולי התייחס אף הוא למשחק: "דווקא כשהיינו עם שחקן יותר, היה לנו קשה, אני לא יודע למה. הכי חשוב שניצחנו, אבל אליפות לוקחים רק בסוף. צריך לעבוד בכל משחק ולנצח, לא לחשוב ולדבר על אליפות.

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, לא קיבל את ההרחקה של אייל שן: "המחצית השניה שיבשה לנו את הכל. נצטרך להביא את הנקודות במשחקים הבאים. בטלוויזיה בטח רואים יותר טוב, אבל נראה לי שהאדום לשן לא היה מוצדק, אני אומר זאת כמי שהיה במגרש. בשבוע הבא ג'וניור ויסה יחזור ובטוח ניראה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully