וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס צעק על בלדב: "אתה המאמן או אני?"

דור בלך

7.3.2009 / 18:35

מאמן נתניה, שניצחה 1:2 את ק"ש, לא אהב ששכטר רץ לחבק את המנכ"ל. מתיאוס: "אין תקשורת, השחקנים משחקים רק עם הגוף ולא עם הראש"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי נתניה לא הרשימה הערב (שבת), אבל עשתה את שלה כאשר השיגה ניצחון בית חשוב מאוד, 1:2 על עירוני קרית שמונה במחזור ה-22 שנעל את הסיבוב השני בליגת העל. נתניה הבטיחה לעצמה לפחות את המקום השלישי, ואחרי שהיא עלתה באופן זמני למקום השני היא תלויה בתוצאה שתשיג הפועל תל אביב במשחקה ביום שני בדרבי התל אביבי. קרית שמונה תמשיך להילחם על חייה בתחתית הליגה.

עימות בין מתיאוס ובלדב

במהלך המשחק נרשם עימות בין מאמן נתניה, לותר מתיאוס, למנכ"ל קובי בלדב. כזכור, בלדב החל לשבת על הספסל של נתניה לפני כחודש, לטענתו כדי למנוע מצב שהשופטים יתייחסו למתיאוס בצורה שונה מלישראלים, אך נראה כי למאמן הגרמני זה מתחיל להימאס.

לאחר שער היתרון שכבש איתי שכטר בדקה השישית החלוץ רץ לחגוג ואז הגיע לספסל על מנת לחבק את בלדב, כשבינתיים המשחק כבר חודש. "מה זה צריך להיות? זה לא מקצועני", צרח מתיאוס לעבר בלדב. "למה הוא בא לחבק אותך בכלל? אתה המאמן או אני? ומה זה צריך להיות שמתעסקים בחגיגות כשהמשחק כבר משוחק?".

עוד בתחילת העונה הבהיר מתיאוס כי הוא לא אוהב ספסל עמוס מדי, והורה על כך שמאמן השוערים, המעסה והפיזיותרפיסט יוגלו ליציע. בלדב עצמו נהג לשבת על ספסל הקבוצה בתקופת אשר אלון, אבל משהגיע דניאל יאמר לקבוצה הוא עלה חזרה ליציע. בקבוצה היו כאלה שראו את ירידתו לספסל בעין לא יפה וחשו כי זה משדר חוסר מקצוענות.

מתיאוס: "אולי בפעם הבאה נקבל שער מ-50 מטרים"

"כל ניצחון חשוב מאוד, במיוחד כשמשחקים על האליפות", אמר בסיום המשחק מתיאוס. "אנחנו תמיד עושים לנו את המשחקים מלאים עצבים, כיוון שאנחנו סופגים שערים מכלום. קיבלנו הפעם שער מ-40 מטרים, אולי בפעם הבאה נקבל מ-50 מטרים. אם אנחנו מובילים, אנחנו חייבים להבקיע עוד אחד כדי לגמור את המשחק, נצטרך ללמוד מזה".

מתיאוס רטן והוסיף: "יש כאן שחקנים עם ותק ושחקנים בינלאומיים, אבל אין תקשורת בקבוצה. כדורגל זה משחק שמשחקים עם הראש ולא רק עם הגוף. לפעמים הקבוצות בישראל משחקות עם הגוף ולא עם הראש".

מתיאוס הסביר את פשר תכיפות החילופים שלו בהרכב: "היו לנו שני משחקים קשים נגד מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, והייתי צריך לתת מנוחה לזאב חיימוביץ' כי לא ראיתי אותו בכושר טוב. צריך 11 שחקנים שיש להם את התנאים והכוח ל-90 דקות".

כובש השער הראשון לזכותה של נתניה, איתי שכטר: "הפסדנו בטדי שלוש נקודות חשובות והיינו חייבים לנצח. אנחנו כבר מסתלים על משחק הגביע ביום שלישי. האימון שאנחנו עורכים בבוקר לפני משחק ממש טוב בשבילי, הוא משחרר. לי זה עושה טוב".

שכטר התייחס לדבריו של מתיאוס על כך שהקבוצה נעדרת תקשורת, ואמר: "מה שהמאמן אומר הוא תמיד צודק". עוד הוסיף החלוץ: "הבטחתי להקדיש את השער אם אני אכבוש לבנו החדש של שלו מנשה וכך עשיתי".

כהן רוטן על הספיגה מהמצבים הנייחים

בקרית שמונה היו מאוכזבים מאוד, מכך שהקבוצה שניצחה בשבוע שעבר את המוליכה מכבי חיפה, לא הצליחה להוציא נקודות בנתניה, למרות שלא נפלה ממנה הרבה ביכולת. שני השערים שספגה הקבוצה הגיעו מקרנות.

"אנחנו משחקים נגד כל הקבוצות הטוענות לכתר ואנחנו מתמודדים איתם שווה מול שווה, אך אנחנו סופגים ממצבים ניייחים", אמר המאמן אלי כהן. "הנחישות יתר של נתניה ניצחה לה את המשחק. שטראובר לקח שוויון שהגיע לנו, למרות היתרון של נתניה במרכז השדה. נתניה הצליחה להבקיע שער אחד יותר מאיתנו כי אנחנו סופגים הרבה ממצבים נייחים, הכי חשוב מבחינתנו זה לשחק טוב".

"זה היה משחק חוץ קשה", הוסיף כהן. "המגרש היה קצת ספוגי, והיו שחקנים שהעיפו כדורים, אז אמרתי להם שאני רוצה לשלוט בקצב המשחק, אבל זה חזר אלינו בומרנג".

אלי כהן התייחס גם לשוערו: "דני עמוס הוא שוער מוכשר מאוד, וגם אם נצטרך לשלם את המחיר שלו זה שווה בשביל לקבל שוער ברמה גבוהה. כרגע הוא עובר מתיחה בבטן, אז אולי הוא לא במיטבו, אבל הוא עושה את העבודה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully