וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - קרית שמונה: מתיאוס ממשיך להפתיע

מאמן הצהובים שוב יערוך שינויים: חרמון יפתח כבלם, אלמוג כהן וזפאטה בהרכב. בן דיין לא כשיר (ש', 17:00, ספ' 2). אלי כהן הזהיר מאיתי שכטר

לותר מתיאוס ממשיך להפתיע. לאחר הוצאת שלו מנשה מהסגל, החליט מאמן מכבי נתניה על עוד שינויים מפתיעים לקראת משחק הבית מול עירוני קרית שמונה (שבת, 17:00, שידור חי בספורט 2), כשהפעם - זאב חיימוביץ' יאבד את מקומו בהרכב. בנוסף החליט מתיאוס לוותר על רביד גזל, שהיה מהמצטיינים במשחקים האחרונים, לטובת אלמוג כהן ועל אבי כנפו לטובת אלברטו זפאטה הפנמי. לאחר האימון, עבר דדי בן דיין מבחן כשירות בו התגלה כי המגן אינו כשיר למשחק. ככל הנראה, אוראל דגני, שהיה אמור לפתוח כבלם, יוסט לעמדת המגן הימני. קלמי סבן ישחק בצד שמאל וגולן חרמון במרכז ההגנה.

פרט לכך, ימשיך מתיאוס באותה שיטה עמה ניצח את מכבי חיפה והפסיד לבית"ר ירושלים, כשכמו לפני שני המשחקים הללו, גם מחר בבוקר יערך אימון, על אף שהמשחק בשעה 17:00 בערב ולא ב-20:50 כמו בשבועות החולפים. מתיאוס ערך אסיפה קצרה לפני האימון המסכם הערב (שישי) בה הראה קטעים מהמשחק מול בית"ר, והעיר לשחקניו על כך שלא סגרו נכון ולא הפעילו מספיק לחץ על בית"ר בחלק המגרש שלה. אגב, המאמן לא התייחס כלל לקרית שמונה, ולא ערך תדריך מסודר. רק מחר בבוקר לאחר האימון יתברר האם שלו מנשה, אשר אישתו ילדה בן הבוקר, יחזור לסגל.

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, לואיס מרין, דדי בן דיין, אלמוג כהן, אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי, איתי שכטר, אלברטו זאפטה.

אווירת החג הגיעה לקרית שמונה

זר לו היה נקלע השבוע לאימוני עירוני קרית שמונה היה מתקשה להאמין שאכן מדובר בקבוצת תחתית לחוצה. ביום רביעי יצאו שחקני הקבוצה ליום כיף, ואתמול (חמישי) חגגו כבר את פורים בחטיבה המקומית. במועדון מקווים שהאוירה החיובית ששוררת לאחר הניצחון 0:1 על מכבי חיפה תצליח להביא נקודות יקרות מהמשחק הקשה בקופסא מחר (שבת, 17:00, שידור חי בספורט 2) מול מכבי נתניה.

הפעם האחרונה שניצחה קרית שמונה בחוץ הייתה במחזור השמיני מול מכבי תל אביב. בחממה הצפונית בונים בעיקר על העובדה שהקבוצה חילצה את מירב נקודותיה מקבוצות הצמרת, כשש מתוך התשע שהשיגה העונה מחוץ לביתה, ומקווים גם הפעם לא לאכזב.

באסיפת הקבוצה המאמן אלי כהן שם דגש על חשיבות יצירת מומנטום חיובי שהתחיל עם הניצחון על מכבי חיפה בשבוע שעבר: "אנחנו חייבים ליצור המשכיות", אמר המאמן. כהן הראה לשחקניו וידאו ממשחקי הליגה הספרדית וביקש משחקניו להקפיד על סגירות נכונות בהגנה, עם דגש מיוחד על חלוץ מכבי נתניה איתי שכטר. בנוסף, ביקש לא להיגרר למשחק פתוח.

"כל משחק בשבילנו בשלב הזה הוא קריטי", אמר אחד השחקנים. "אנחנו מקווים שהמערך הצפוף שלנו יקשה על נתניה שהיא זו שרגילה להסתגר. כולם יודעים שהניצחון על מכבי חיפה לא מלמד כלום על המשך המאבק בליגה, אבל הוא החזיר לנו את הביטחון, ואנחנו מקווים שזה יבוא לידי ביטוי בנתניה, בכדי שנחזור עם נקודות משם".

כהן ימשיך באותו מערך שפתח מול הירוקים עם חמשיה שחקנים בהגנה. פרט לחלוץ יובל אבידור, שהורחק בשבת בכרטיס אדום, יעמוד למאמן סגל מלא. דני עמוס, שנפגע קלות בידו, יפתח בין הקורות, והחלוץ הבולגרי טודור קולב, שמתח קלות את שריר המפשעה השבוע, יהיה כשיר.

שלומי אביסידריס יעלה במקומו של אבידור ורן קוז'וך יחזור על חשבונו של עמיר נוסבאום, לאחר שריצה הרחקה בשל כרטיסים צהובים בשבוע שעבר, במשחק מול קבוצת נעוריו.

הרכב משוער: דני עמוס, דני בונדר, לואיס גוטיירס, סאלח חסארמה, יניב לביא, רן קוז'וך, אנחל סבסקו, פול קסאני, גיא צרפתי, שלומי אביסידריס, טודור קולב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully