וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - בית"ר ירושלים: אלופת התיקו מול האלופה

המלאבסים, עם 11 תוצאות תיקו העונה, רוצים לעצור את הירושלמים המתאוששים (ש', 19:30, ס' 1). בן חיים וגנון לספסל. עטר חושש מאסולין

במכבי פתח תקוה לא זוכרים מתי הם ניצחו בפעם האחרונה, אז אנחנו נזכיר לכם: זה קרה לפני ארבעה מחזורים, כשרוני לוי ניצח את הפועל פתח תקוה בדרבי. כשזה קרה, לירן כהן הבקיע את אחד המועמדים לשער העונה ופבלו בסטיאניני עדיין לא נכנס למשבר, אבל לא בטוח שזאת הסיבה לכך שהשניים יקבלו מחר הזדמנות לשחק בהרכב. גם לפי הסטטיסטיקה של סוף הסיבוב הראשון, בסטיאניני אמור לכבוש. הוא עשה את זה במשחק הראשון בין הקבוצות שהסתיים בטדי ללא הכרעה (1:1).

מאז שרוני לוי הגיע לקבוצה היא השיגה שני ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד. אם המשחק מחר (שבת, 19:30, שידור חי בספורט 1) מול בית"ר ירושלים יסתיים בעוד תיקו, אף אחד לא יופתע. למלכת התיקו של ליגת העל 11 משחקים ללא הכרעות (עשרה משחקים בלבד הוכרעו). רוני לוי יודע שניצחון מחר ביותר משער אחד ותיקו של בני יהודה (או ניצחון מינימלי והפסד של הזהובים) יעלה את הקבוצה למקום החמישי, מה שישים את הקבוצה חזק על מפת הכרטיס לאירופה. נראה כי הפסד מחר יחסל כל סיכוי סביר לחלום על אירופה בעונה הבאה.

כפי שהיה ברור בעקבות האימון אתמול, המאמן מתכנן לבצע שני שינויים בהרכב לקראת המשחק מול בית"ר, במטרה לזעזע את השחקנים. המגן השמאלי קובי גנון מההרכב והקשר-חלוץ טל בן חיים יודחו מההרכב, זאת לאחר שספגו ביקורת בעקבות המשחק מול בני יהודה בשבוע שעבר. בן חיים לא מצליח להציג את יכולתו מלפני הפציעה וזאת הסיבה העיקרית שבגללה הוא יפתח על הספסל מחר. נאור פסר ולירן כהן יחליפו אותם.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, מורד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, נאור פסר; סירמאנה דמבלה, סולי צמח, לירן כהן, דני פרדה; ליאור אסולין, פבלו בסטיאניני.

עטר חושש מליאור אסולין

שני ניצחונות ברצף ומעידות של קבוצות הצמרת החזירו את בית"ר ירושלים למאבק האליפות, והפעם היא מקווה להישאר בו עד הסוף. לאחר שניצחה את מכבי נתניה ודאגה לשמר את הפער בין חמש הנקודות בינה לבין הפסגה, יודעת בית"ר כי הקרב על האליפות עובר דרך האורווה ומכבי פתח תקוה, שאינה קוטלת קנים. הלוזונים כבר ניצחו העונה את מכבי חיפה וסחטו נקודות גם ממכבי נתניה והפועל תל אביב, והירושלמים מקווים לחזור עם שלוש נקודות מהמגרש שלא מאיר להם פנים לעיתים קרובות מדי.

"מה שעושה את ההבדל בין בית"ר של עכשיו לזו של תחילת העונה היא היציבות", הודה עידן טל אתמול. ראובן עטר, שהצליח לראשונה העונה לחבר שני ניצחונות רצופים, מעוניין גם הוא לשמור על היציבות הזו וימשיך באותו הרכב שניצח את מכבי נתניה ביום שני. המאמן ערך לשחקניו אסיפה בה הקרין קטעים מהמשחק, ושיבח את שחקניו על המסירות הכפולות והנעת הכדור המהירה שהביאה לשבירת המערך ההגנתי של נתניה. עטר יודע כי גם פתח תקוה תגיע כדי להתגונן, וימשיך בשיטה דומה. המאמן גם הזהיר את שחקניו שוב מהמתפרצות של המלאבסים ומהמהירות של ליאור אסולין, אבל הדגיש לשחקני ההגנה כי אם ישמרו עליו כפי ששמרו על איתי שכטר, לא צפוייה בעיה.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, אלירן דנין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, כריטסיאן אלברז, דריו פרננדס, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עידן ורד, עמית בן שושן, ברק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully