וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: באדיר יהיה כשיר לדרבי

קפטן האדומים שב להתאמן, והוא צפוי לשחק. דה סילבה יתופקד כמגן על חשבונו של קנדה, שיישב על הספסל. ידין יפתח בקישור

הפועל תל אביב פתחה היום (שישי) את הכנותיה לדרבי נגד מכבי תל אביב (שני, 20:50, ערוץ 10) באופן רשמי, כשלראשונה השבוע עמד לרשות מאמן אלי גוטמן סגל מלא, פרט לשי אבוטבול הפצוע. על פי האימון, הצוות המקצועי של האדומים החליט באופן סופי להעדיף את דגלאס דה סילבה בעמדת המגן הימני, על חשבונו של עומרי קנדה, שלא הרשים גם בשבת מול בני סכנין. המשמעות היא שאביחי ידין יפתח ככל הנראה בהרכב בעמדת הקשר האחורי, במקומו של אבוטבול הפצוע.

קפטן הקבוצה וואליד באדיר שב היום להתאמן באופן מלא, לאחר שסבל מפגיעה בקרסול, וכפי שהיה צפוי הוא יהיה כשיר לדרבי. כ-1,500 כרטיסים עדיין נותרו בקופות למשחק ביום שני והערכה היא כי כל הכרטיסים ימכרו עד אז.

בשעות הצהריים הגיעו שחקני הפועל לתיאטרון "הקאמרי", שם השתתפו באירוע התרמה המוקדש למפעלות חינוך, שבמסגרתו זוכים ילדים משכבות חלשות בעזרה בשיעורים הבית, ארוחה חמה ובשיעור כדורגל. יגאל אנטבי התייחס לארוע באתר הרשמי של הקבוצה: "מי כמונו יודעים כמה חשובה העזרה למפעלות חינוך. מעבר לארוע הזה אנחנו גם נוסעים לבתי ספר ברחבי הארץ, כדי לעשות שמח לילדים. אני מקווה שהארוע הזה וההשתתפות שלנו יעזרו לשמח את הילדים, ולתת להם קצת שקט בחיים הלא קלים שעוברים עליהם. אנחנו גאים להיות המועדון שעוזר למפעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully