וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל פ"ת: התקפה חזיתית

6.3.2009 / 13:48

אלישע לוי יפתח נגד הכחולים (17:15, ספ' 1) עם חוד שכולל את ארבייטמן, גולסה ורנספורד. מחפוד: "חיפה היא האלופה שבדרך"

מכבי חיפה ערכה ביום שישי את האימון הסכם שלה לקראת משחקה הביתי נגד הפועל פתח תקוה (שבת, 17:15, ספורט 1). במועדון הזכירו את תוצאת המשחק הקודם בין השתיים, 1:4, שהיה אחד הטובים של חיפה העונה, אז היא הייתה הקבוצה בעלת הכושר הטוב בליגה. שלומי ארבייטמן, שהבקיע במשחק ההוא את השער הרביעי ושבר בצורת ארוכה, יפתח בהרכב. לצדו בהתקפה ישחקו אוסיי רנספורד ואייל גולסה.

"בואו נעלה למשחק ונראה שאנו מסוגלים לנצח בו", הסביר אלישע לוי בפשטות לשחקניו. המאמן שם באסיפה הטקטית דגש מיוחד על משחק ההגנה, כשהוא יודע כי הרבה תלוי בכושרות של הבלם ווסט אנדרסון, עליו אמרו בחיפה: "אם הוא מאכזב הפעם, אנו נעמוד במצב לא נעים".

על פי האימון המסכם, לוי יעלה בהרכב עם אנדרסון, שסופסל לאחר המשחק נגד נתניה, כשלצדו ישחק ליאוניד קרופניק. משמעות הדבר היא שאלון חרזי יתופקד כמגן. בקישור הייתה ללוי התלבטות האם לפתוח עם ישראל זגורי הצעיר, שהפגין יכולת מצוינת באימונים, או עם ליאור רפאלוב שמאכזב לאחרונה. בסופו של דבר לוי העדיף את רפאלוב. למרות זאת נראה כי זגורי יקבל הזדמנות במשחק, כדי להוכיח שהוא ראוי להתמודד על חולצת ההרכב. המאמן החמיא מספר פעמים לזגורי באסיפות הקבוצה ובחיפה טוענים שמדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול.

כזכור, חיפה תחסר ארבעה שחקנים: דקל קינן, ג'ון קולמה, ת'מבינקוסי פנאני ויניב קטן, עליהם אמר המאמן: "ברור שזה חיסרון משמעותי, אבל אני מאמין שמי שיחליף אותם יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, ליאוניד קרופניק, ווסט אנדרסון, פיטר מסיללה, כירם כיאל, אייל גולסה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, אוסיי רנספורד, שלומי ארבייטמן.

אבוחצירה עובר לתפקיד הפליימייקר

אחרי שלושה משחקים ללא הפסד ויכולת טובה של שחקניו, המנג'ר זאב זלצר לא ממש נשמע מרוצה השבוע מההתנהגות של שחקניו. אם להסתמך על מה שקרה לקבוצה בסיבוב הקודם מאז המשחק נגד מכבי חיפה, המנג'ר בהחלט צריך להיות מודאג: תשעה משחקים ללא ניצחון, מתוכן שבעה הפסדים ושני שוערים שספגו 19 שערים בסך הכל, קצב ספיגה של שק חבטות של כל ליגה.

זלצר זוכר מה קרה לו בסיבוב השני ולכן הוא ניסה להוריד את השחקנים לקרקע כשאמר להם: "יש כאן אוירה יותר מדי חופשית, אתם צריכים להתחיל להיות רציניים כמו שהיינו בשבועיים האחרונים...יש כאן יותר מדי צחוקים, אני מבקש להפסיק". הפציעות הרבות וההיעדרות של שחקני הנבחרת האולימפית לא הוסיפו לשקט הזה.

הסוגיה המרכזית השבוע בהפועל פתח תקוה הייתה דווקא מי יחליף את ג'וניור ויזה. אחת האפשרויות שעלתה היא שהחלוץ שמעון אבוחצירה יתופקד כפליימייקר, מתחת לחלוצים פטי נימבה וארמון בן נעים, שכבש שער ניצחון מוזר בשבוע שעבר, אבל קנה את הלב של הצוות המקצועי. לפי התרגול הבוקר, אבוחצירה אמור לפתוח בתפקיד הזה, וזה אומר שחן עזריאל ויוסי רוזן, שלא ערך השבוע אימונים מלאים ויפתח בפעם השלישית ברציפות על הספסל, יחכו להזדמנות.

"אנשים נוטים להמעיט ביכולת של מכבי חיפה", אמר זלצר. "אבל היא קבוצה איכותית שמאומנת טוב. אנחנו באים לנצח, אבל בהחלט יש ממה לחשוש". אלי מחפוד: "אנחנו משחקים נגד האלופה שבדרך, למרות ההפסדים האחרונים שלהם. עם סגל השחקנים שלהם, היעדרות של שחקנים אינה משפיעה. לדעתי זה יתרון, שחקנים שלא משחקים ירצו להוכיח. הפועל פתח תקוה צריכה להמשיך את המומנטום. אם נציג כדורגל טוב נציג תוצאה טובה. אם נעשה את הדברים מנטלית ומקצועית כמו בשבועיים האחרונים נחזור עם נקודות".

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן; קוני דג'קארידג'ה, אייל שן, חייאר סספדס, שמעון אבוחצירה; פטי נימבה, ארמון בן נעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully