וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלס גיינס נבחר לשחקן המחזור ביורוליג

הפורוורד האמריקאי זכה לכבוד אחרי שהצטיין בניצחון על אלבה ברלין במשחק חסר החשיבות. גרשון: "עשינו מעט טעויות וזה עזר לנו לנצח"

אם מישהו חיפש אינדיקציה נוספת לנפילת קרנה של מכבי תל אביב בעיני הציבור, הוא מצא אותה אמש (חמישי) במשחקה של סגנית האלופה נגד אלבה ברלין. רק 8% רייטינג רשם המשחק בו ניצחו שחקניו של פיני גרשון 70:76 את הגרמנים. אחוז הרייטניג הזה משקף כ-120 אלף בתי אב שצפו במשחק, כמחצית ממספר בתי האב הממוצע הצופים במשחקי הקבוצה.

"בסיטואציה הזאת, לא היה לאף אחת מהקבוצות קל לנצח", אמר מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון לאתר היורוליג, "אני מאמין שלשתי הקבוצות היה חשוב לנצח. במשחק עם ניקוד נמוך, מאוד חשוב לעשות כמה שפחות טעויות. עשינו מעט טעויות וזה עזר לנו לנצח את המשחק". גרשון אף התייחס להמשך דרכה של אלבה ברלין אחרי שהיורוליג יסתיים: "אני מאחל לאלבה וללוקה (פאביצ'ביץ', מאמן הקבוצה) שייהנו מהמשך העונה, ושייקחו את האליפות בגרמניה".

במכבי תל אביב ידעו השבוע שהם יהיו חייבים להשיג אמש, ניצחון חוץ בגרמניה, דבר שהם עוד לא הצליחו לרשום בשלב הטופ 16. אלא שברצלונה קילקלה את המסיבה, וכבר אתמול גברה על ריאל מדריד כדי לקבוע סופית כי קבוצתו של פיני גרשון לא תעפיל לשלב ההצלבה.

כשהמשחק לפרוטוקול בלבד, ניצחה לבסוף מכבי תל אביב את אלבה ברלין. הניצחון אמנם לא היה יפה במיוחד, בטח מול קבוצה חלשה כמו הגרמנים, אבל הוא עשוי לתת לצהובים מעט ביטחון עצמי לקראת החזרה אל הליגה הישראלית, המקום היחידי בו יש להם עוד סיכוי לזכות בתואר כלשהו.

השחקן המצטיין של מכבי תל אביב במשחק היה צ'ארלס גיינס, שקלע 22 נקודות, להם הוסיף 12 ריבאונדים וחיפה היטב על חסרונות של ד'אור פישר, שנפצע בקטטה במועדון בתל אביב בתחילת השבוע. בזכות הופעתו זכה גיינס בתואר שחקן המחזור ביורוליג, יחד עם מייק הול ממילאנו, שקלע 27 נקודות (4 מ-8 שלשות) להם הוסיף 9 ריבאונדים ו-3 חטיפות בהפסד קבוצתו לאלוימפיאקוס.

גם מרקוס בראון נתן הופעה טובה במשחק והיה האיש שהעיר את הצהובים באמצע הרבע השלישי ושלח אותם אל הניצחון. הגארד הוותיק סיים עם 21 נקודות ואמר בסיום: "לא היו לנו סיכויים לעבור לשלב ההצלבה, אבל עדיין היינו צריכים לעשות את העבודה ולייצג אותנו ואת המועדון. זה היה משחק איטי בפתיחה, אבל הצלחנו לשנות את הקצב, לשמור על אינטנסיביות ולהוציא לפועל לקראת הסיום".

על היכולת שלו אמר בראון: "לא הצלחתי לקלוע את הזריקות שלי במחצית הראשונה, ופיספתי כמה קליעות נוחות, אבל כשזה קורה פשוט צריכים להיות סבלניים, להמשיך לשחק ומאוחר יותר קיבלתי כבר זריקות פנויות".

בראון אף התייחס לחסרונם של שני הגבוהים של הצהובים, יניב גרין הפצוע, ודיאור פישר שלא הצטרף לקבוצה בגלל מקרה הדקירה בו היה מעורב מוקדם יותר השבוע: "זה היה משונה לשחק בלי הגבוהים שלנו, יניב גרין ודיאור פישר. אנחנו פשוט מאחלים להם שירגישו טוב והחלמה מהירה".

פאביצ'ביץ': "חסרנו אנרגיה"

לוקה פאביצ'ביץ' קיווה שקבוצתו תנצל את השבוע הלא טוב שעבר על מכבי ותשיג ניצחון ראשון בטופ 16, אבל הפסיד ואמר אחרי המשחק: "אני מברך את פיני ואת מכבי על ניצחון שהגיע להם. זה לא היה משחק קל לאף אחת מהקבוצות כי שתיהן הגיעו אחרי ימים לא קלים. אנחנו באנו אחרי סוף שבוע עמוס עם שלושה משחקים בארבעה ימים וחסרנו את האנרגיה שהיינו צריכים למשחק מהסוג הזה".

עמנואל מקלרוי, שהוליך את קלעי אלבה עם 14 נקודות, הוסיף: "קיווינו לנצח במשחק הבית האחרון שלנו ביורוליג, מול הקהל שתמך בנו לאורך כל העונה, אבל לצערי לא הצלחנו. כשהשלשות שלנו לא נכנסו הכנסנו כדורים פנימה וניסינו לסבך אותם בבעיית עבירות. זה עזר לנו כדי לגרום למשחק להיות צמוד, אבל בסוף חסר לנו קצת כדי לנצח".

עדכון ראשון: 00:59, 6/3/09
עדכון אחרון: 11:50, 6/3/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully