וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-רוד לניתוח? לא אם תשאלו את היאנקיז

5.3.2009 / 23:29

הכוכב הניו יורקי אמור לעבור ניתוח להוצאת ציסטה בירך, אולם במקרה כזה ייעדר עד אמצע מאי ובקבוצה לא מוכנים לשמוע על האפשרות

אין ספק שניו יורק יאנקיז פעלו היטב בחורף הנוכחי, כשרכשו את סי.סי. סבאת'יה, מארק טשיירה ואיי ג'יי בארנט. אבל אז הגיעה פרשת הסמים של אלכס רודריגז, וביאנקיז, כמו ביאנקיז של השנים האחרונות, שוב יש תקלות. ה-GM של הקבוצה בריאן קשמן הודיע כי א-רוד לא יעבור בשלב זה ניתוח בירכו הימנית כדי להסיר ציסטה (גוש לא תקין) ועוד שאר מרעין בישין בעייתיים באזור, אבל הנסיבות הרפואיות די מחייבות את רודריגז לבצע את הניתוח בשלב זה או אחר.

כשהעונה כבר בפתח, היאנקיז לא ממש רוצים לפתוח בלי הכוכב שלהם בבסיס השלישי. אם א-רוד יעבור את הניתוח הוא ייעדר לפחות עד אמצע מאי. "יש שתי דרכים לטפל בפציעה כזו, אחת היא ניתוח והשניה היא מנוחה והחלמה", אמר קשמן. תחילה פורסם כי לרודריגז נקבע כבר מועד לניתוח, אולם אחיו של השחקן ג'ו דנאנד הכחיש.

"הוא לא יהיה אקטיבי מדי באימוני טרום העונה שנותרו לנו", אמר קשמן. ג'ו ג'ירארדי, מאמן היאנקיז, הסביר כי א-רוד חש בפציעה כבר בעונה הקודמת. "לא היו לו יותר מדי כאבים, רק קצת קשיות באזור". בכל מקרה, הדילמה של היאנקיז ברורה משום שהם לא רוצים לפתוח את העונה בלי רודריגז מצד אחד, אבל יודעים שעלולים לסכן אותו לזמן ארוך יותר מצד שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully