וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בהפועל ת"א: "תמיד טוב לראות את מכבי מפסידה"

ההכנות של האדומים לקראת הדרבי התל אביבי בעיצומן, אם כי המאמן גוטמן נמנע מלתרגל הרכב ועדיין מתלבט באשר למחליפו של אבוטבול

הפועל תל אביב שבה היום (חמישי) להתאמן לקראת הדרבי, לאחר ששחקני הקבוצה קיבלו אתמול מנוחה. וואליד באדיר, הפצוע ברגלו, ערך אימון קל בלבד, ומחר אמור הקפטן לשוב ולנסות להתאמן באופן סדיר. בכל אופן, אצל האדומים מאמינים כי באדיר יטול חלק בדרבי וכרגע אין דאגה למצבו בקרב אנשי המועדון. ביברס נאתכו קיבל יום מנוחה בגלל מחנה האימון של הנבחרת האולימפית, וכמו באדיר אמור לחזור ולהתאמן מחר יחד עם כל הקבוצה. לעומתם, יגאל אנטבי ערך אימון מלא ויהיה בהרכב ביום שני.

בשל חסרונם של השניים נמנע גוטמן מלתרגל הרכב, והדילמה באשר למחליפו של שי אבוטבול הפצוע נותרה בעינה. בצוות המקצועי מרוצים מאוד מדגלאס דה סילבה בתור המגן הימני, וכרגע נראה כי הוא ימשיך למלא את המשבצת הזו על חשבונו של עומרי קנדה. לפיכך, נכון לעכשיו, אביחי ידין יקבל את הקרדיט במרכז השדה. אופציה נוספת שנשקלת על ידי הצוות המקצועי היא הורדתו של דימיטאר טלקיסקי לקישור האחורי, אבל הסיכוי שזה אכן יקרה נמוך מאוד.

בהפועל מתחילים להרגיש את הדריכות לקראת המפגש מול הצהובים. בקבוצה ערים לעובדה כי המשחק הופך להיות מכריע יותר להמשך העונה, בשל פציעתו של אבוטבול. "בגלל הסגל המצומצם שלנו, יש משמעות הרבה יותר גדולה למשחק", אמר אחד השחקנים. "בחודשים האחרונים, פרט לשינויים קטנים בהרכב מדי פעם, לא היו לא חסרונות משמעותיים. אנחנו מקווים שנמשיך באותה יכולת של השבועות האחרונים. מעבר לזה, דרבי זה תמיד מסקרן, ולראות את מכבי מפסידה עושה לנו ובמיוחד לאוהדים טוב על הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully