וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "השחקנים אמרו לי שהם מתביישים להיות שבדים השבוע"

5.3.2009 / 14:15

הישראלי קיבל חיזוקים לטענותיו לגבי ההחלטה לקיים את מפגש הדייויס בלי קהל. יוהאנסון יפתח את המפגש מול לוי, חדד ישחק בזוגות

הגרלת סדר המשחקים במפגש גביע הדייויס בין ישראל לשבדיה נערכה היום (חמישי), ואליה שיבץ הקפטן השבדי מאטס וילאנדר את תומאס יוהאנסון כמחבט הבכיר של נבחרתו. יוהאנסון (178 בעולם), שסבל מפציעה בשבוע האחרון והיה בספק להתמודדות, יצטרף במשחקי היחידים אל אנדראסוינסיגוורה.

את יום המשחקים הראשון מחר יפתח המשחק בין הראל לוי, המחבט מס' 2 של ישראל, ליוהאנסון (16:00 שעון ישראל), ואחריו יעלו דודי סלע ו-וינסיגוורה. בשבת ייערך משחק הזוגות, בו יפגשו הצמד השבדי סימון אספלין ורוברט לינדשטאט את אנדי רם ואמיר חדד, שיחליף את יוני ארליך הפצוע, וביום ראשון יפגוש סלע את יוהאנסון, כשאת המפגש יסגור המשחק בין לוי לוינסיגוורה.

רם: "מאוד מקווה שזה יהיה ארוך, קשה ומתוק"

רגע אחרי ההגרלה, התייחס אנדי רם, שנמצא בחודש האחרון סביב לא מעט סערות תקשורתיות, למפגש, ואמר: "אני לא מייחס להגרלה חשיבות. הראל ודודי נמצאים בכושר טוב. אם הראל יביא את הנקודה במשחק הראשון, שזה דבר שהוא באמת יכול כי הוא נמצא בכושר טוב, זה יפתח לנו את הדלת להמשך מוצלח יותר, כך שהנקודה הראשונה מאוד חשובה. זה יכול להביא המון ביטחון לנבחרת".

רם התייחס גם לסיכויים להעפיל לרבע הגמר: "צריך להביא שלוש נקודות. לא משנה מי ומתי. זה יהיה מאוד קשה. אין דבר שנקרא משחק קל בגביע הדייויס. אני מאוד מקווה שזה יהיה ארוך, קשה ומתוק. לפני כמה שנים כשהתחלתי לשחק בגביע הדייויס, החדרתי למוח של השחקנים להגיע לבית העליון. כשהגענו לשם קיבלנו תיאבון. אני מאוד מקווה שזה יקרה, אבל זה עוד רחוק מאיתנו. כרגע אנחנו חושבים לאט לאט. בשביל זה באתי לפה, כדי להגיע לרבע הגמר. אחרת לא הייתי עוזב את האישה והמשפחה שלי אחרי הרבה זמן. באתי לפה להביא ניצחון לישראל וככה זה גם יהיה".

על שיתוף הפעולה הצפוי עם אמיר חדד, הוסיף רם: "שיחקנו פעם אחת בעבר ביחד אמיר ואני ושיחקנו טוב. אני מאמין שאנחנו יכולים להפתיע את הזוג השבדי. הם מהטובים בעולם בזוגות וזה עוד בבית שלהם ולכן זה יהיה קשה. המשטח הוא מאוד נוח, אני מאוד אוהב אותו. עם היכולות שאני נמצא אני מאמין שניקח את הנקודה בשבת".

בשבוע האחרון כינה רם את ההחלטה לשחק ללא קהל כ'טיפשית' ועורר לא מעט הדים. לשאלה האם הוא מתחרט על כך, הוא משיב בשלילה ומוסיף: "ההחלטה היא טיפשית, רעה ומגעילה. מי שקיבל אותה קיבל אותה ממניעים פוליטים. פעם ראשונה אחרי הרבה זמן שמערבבים במפעל הזה ספורט ופוליטיקה. כל השחקנים באו ואמרו לי שזו החלטה מטומטמת והם מתביישים להיות שבדים השבוע. זה רק מראה שזו החלטה שגויה. זה מקומם אותי מאוד".

על קבלת הפנים בשבדיה הוסיף הישראלי: "הגענו למאלמו, שיש בה 35 אחוז מוסלמים. יש פה הרבה הפגנות סביב הנושא הישראלי-פלסטיני. אנחנו מודעים לכל מה שיש. שומרים עלינו שמירה קפדנית מאוד. אנחנו בסופו של דבר מנסים להתמקד בטניס וליהנות מזה כמה שיותר. בסופו של דבר אנחנו רוצים להמשיך ולייצג את ישראל בכבוד, בטח ובטח בימים כאלה".

גם משרד החוץ הישראלי התייחס היום לעניין ומשם נמסר: "בעקבות ההחלטה לקיים את תחרות גביע דיויס בין שבדיה לישראל ללא קהל, הביע משרד החוץ את מורת רוחו בפני ממשלת שבדיה . בשיחות שהתקיימו היום בין בכירים במשרדי החוץ של שתי המדינות, אמר המשנה למנכ"ל משרד החוץ הישראלי, יוסי גל, כי ישראל סבורה כי אין כל מקום לעירוב שיקולים פוליטיים במפגש ספורטיבי וכי בוודאי שאין להעניק פרס לארגונים וגופים קיצוניים, הפועלים בשיטות פסולות של איומים והפרות חוק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully