וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבל שבעבר לא ספרו חטיפות ואסיסטים"

משחק הוותיקים מול ריאל מדריד ("היה כיף גדול, אירחנו אותם חבל על הזמן") הזכיר לארואסטי את סגנון המשחק שלו: "חשבתי רק על הקבוצה"

ביום חמישי שעבר שב מוטי ארואסטי לפרקט ביד אליהו, שם גברה קבוצת הוותיקים של מכבי תל אביב 94:98 על קבוצת הוותיקים של ריאל מדריד במשחק לזכרו של רלף קליין ז"ל. כמו בימים הטובים ההם, ארואסטי הניע את ההתקפות וחילק כדורים, אך הסתפק בארבע נקודות בלבד. ברקוביץ' וקטש, האנשים שבשבילם היה קונה כרטיס, קלעו יחד 46.

"היה כיף גדול, מאוד נהניתי", מספר ארואסטי. "נהניתי מהחזרה לפרקט, נהניתי להיזכר בדברים. בכל זאת, עשיתי שם דרך לא קצרה. מה שכן, היום הכל שונה לגמרי. המקלחת, הסאונה, חדרי ההלבשה, הכל, עולם אחר. הייתי בחדרי ההלבשה של מיאמי היט, וזה מאוד דומה. לכל אחד יש את התא שלו, ואת הדברים שלו. חבל על הזמן. אצלנו היה תא עם מנעול, ארונות כאלו מברזל".

- גם במשחק הזה העדפת לפרגן, ופחות לקלוע.

"אני אדם שמאוד מפרגן. ההצלחה של הקבוצה היא גם ההצלחה שלי. מעולם כשחקן לא הסתכלתי על ההיבט האישי שלי, או של כל אדם אחר. הדבר היחיד שסימנתי בראש היה ניצחון של מכבי. לא מוטי עניין אותי, לא מיקי, לא אולסי ולא בוטרייט. זה תמיד מה שאפיין אותי. קודם כל חשבתי על הקבוצה".

- היום היית יכול לעשות הרבה יותר כסף. היית מסיים קריירה והולך לנוח בקריביים. אולי נולדת מוקדם מדי.

"מה לעשות, אלה החיים. אין טעם להסתכל אחורה. בסופו של דבר אתה זוכר שהיה כיף, יודע שצברת חוויות ושהבאת רגעים של אושר להרבה אנשים. אתה יודע מה השם שלך שווה. מה שנכון הוא שבתקופה ההיא לא ספרו חטיפות וריבאונדים ואסיסטים, אלא ספרו סלים ולפי זה שילמו כסף. זה כמו גולים היום. אבל אני גמרתי משחק עם לא פחות מארבע-חמש חטיפות, שישה-שבעה אסיסטים, ורק שש-שמונה נקודות. הייתי לוקח לא פחות ריבאונדים משחקן גבוה. תשמע, באמת שהייתה לי אחלה קריירה. חוץ מהכסף, הכל היה אחלה. אבל בגילי אומרים שכל זמן שבריאים, הכל בסדר".

- נראה אתכם שוב על הפרקט בהיכל?

"לא יודע. ריאל כל כך נהנו פה, אירחו אותם בצורה שחבל על הזמן. בערב האחרון שלהם בארץ היינו ב-206 והייתה חוויה. היית צריך לראות את קורבלאן רוקד עם אשתי, עם אשתו של מיקי, עם כולם. הספרדים שרו שירים, היה ערב מדהים. הם אמרו שבשנה הבאה אנחנו נגיע בטוח לספרד, וכמעט בטוח שהם יגיעו בחזרה. כיף להיות איתם. זו הייתה חוויה מסעירה".

- מה רלף היה אומר על זה?

"עצוב לי מאוד שרלף לא איתנו. הוא היה נהנה ברמות שאתה לא מבין. זה יכול היה להיות אחד הרגעים הגדולים עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully