וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל: "לחץ? הקבוצות שמעלינו אמורות להיות בלחץ"

דור בלך

5.3.2009 / 13:11

בעוד בית"ר ירושלים מחכה למכבי פ"ת, עידן טל לא לחוץ מחזרת הקבוצה למאבקי הצמרת: "האליפות תוכרע בסוף, במשחקים בין הגדולות"

יותם רונן

צילום: גדעון צנטנר
עריכה: רן צימט

על רקע חזרתה למאבקי הצמרת, ערכה היום (חמישי) בית"ר ירושלים אימון לקראת משחק הליגה הקרוב מול מכבי פתח תקוה בשבת (19:30, ספורט 1). קשר הקבוצה עידן טל התייחס הבוקר להמשך המירוץ על התואר.

בנאדו החלים, ויפתח

"זה לא מכניס אותנו ללחץ שאנחנו חזרנו למאבק", אומר עידן טל, "אם כבר, הקבוצות שמעלינו הן אלה שבלחץ, כי המאבק תלוי בהן, ולא בנו. אבל אנחנו לא מסתכלים רחוק מדי, ובאים למשחק בשבת עם מטרה אחת - לקחת שלוש נקודות ולא שום דבר מעבר.

"מה שאפיין אותנו בתחילת השנה היה חוסר היציבות, ובשביל להצליח ניאלץ עכשיו לשמור על יציבות. אלו אותם השחקנים בדיוק שהיו אצלנו מתחילת השנה, כך שזה מה שיכול לעשות את ההבדל".

טל, כאמור, מתעקש לא להסתכל רחוק מדי. "אני לא יודע מה יהיה בסיבוב השלישי , אבל אני מאמין שזה ייסגר ממש לקראת הסוף, במשחקים בין הגדולות". ומה לגבי היריבה בשבת? "מכבי פתח תקוה קבוצה טובה, בייחוד בבית", אומר טל, "אבל גם אנחנו שבכושר טוב ורוצים לשמור על מומנטום".

לרשותו של ראובן עטר יעמוד סגל מלא. אריק בנאדו, שמתח אתמול שריר, צפוי להיות כשיר למשחק. המאמן צפוי לפתוח עם אותם 11 שחקנים שניצחו את מכבי נתניה במחזור הקודם.

באסיפה הראה עטר לשחקנים קלטות וידאו ממשחקי יריבתם, והזהיר את שחקניו מכך שמכבי פ"ת נוהגת להצליח בעיקר מול הגדולות, ולכן אסור לזלזל בה. עטר אף הזהיר את שחקניו מהמתפרצות של אסולין ובסטיאניני, אך סיכם: "אם נמשיך לשחק טוב כמו בשבועות האחרונים, לא נפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully