וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכי קל להפיל את התיק על אנדרסון"

5.3.2009 / 11:25

אלישע לוי יוצא להגנה על הניגרי שתורגל לראשונה בהרכב. על הצמרת: "אנחנו צריכים לחשוש. גם ברצלונה איבדה יתרון של 12 נקודות"

"פתח תקווה קבוצה מצוינת, היא ניצחה פעמיים ברציפות. עד עכשיו עבדנו קשה כדי להגיע למקום הראשון וגם לשמור עליו אחד עשר מחזורים ברציפות, נעשה הכל כדי לנצח ולהמשיך להתבסס בפסגה. יחד עם הביתיות, הקהל ונחישות השחקנים אני מאמין שנעבור את המשחק בשלום". כך אמר הבוקר (חמישי) מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, לקראת המשחק הקרוב מול הקבוצה של אלי מחפוד וזאב זלצר. לוי התבטא בנוגע לחסרונם של ארבעה מבכירי שחקניו, דקל קינן, ג'ון קולמה, יניב קטן ות'מבינקוסי פנטאני והדגיש כי "ברור שחסרונם של הארבעה פוגע בצורה כזאת או אחרת אבל מאידך, יש לנו סגל טוב ומיומן ואני בטוח שחסרונם לא יורגש מאחר ומחליפיהם ימלאו את החסר בצורה אופטימלית".

המאמן התייחס לבלם ווסט אנדרסון שזוכה לביקורת מצד חלק מכלי התקשורת. "עושים לו עוול משווע", אמר המאמן. "הוא שיחק טוב בשני משחקים, תפס משחק אחד רע בנתניה אבל אל תתלו בו את האשם. הנה, בקריית שמונה הוא לא שיחק והפסדנו. מדיניות המועדון היא להביא צעירים, זרים וישראלים, ולקדם אותם. הכי קל לקחת את אנדרסון ולהפיל עליו את כל התיק. מוקדם מאד לשפוט אותו. הוא צעיר ולא בגללו הפסדנו בנתניה. הוא היה חלק מכל הקבוצה ששיחקה חלש. בסוף העונה נעשה סיכומים. הדברים אמורים גם לגבי ראנספורד, גדיר וגולסה. זה לא דבר פשוט שתוך כדי ריצה לאליפות, אני משלב שלושה שחקנים בני 18. לא מגיעה להם הנחה אבל הם ראויים לסבלנות. ככה זה בכל העולם וככה זה יהיה במכבי חיפה".

אפרופו אנדרסון, השחקן תורגל הבוקר בהרכב יחד עם ליאוניד קרופניק, כשאלון חרזי בעמדת המגן הימני. יחד עם זאת, רק מחר תתבהר תמונת המצב העדכנית כשיתכן וווסט יפתח על הספסל ועומרי אפק יהיה המגן הימני. לאור ההגנה של לוי על אנדרסון, בחיפה מעריכים שלא יהיה לו מנוס אלא לתת בו אמון ולהחזיר אותו להרכב.

"כל הזמן אנו צריכים לחשוש מהפסדים, ללא קשר אם מדובר ברצף או בבודדת. להבדיל, לברצלונה היו שתיים עשרה נקודות יתרון והיא איבדה אותם. אנו מועדון חזק הזוכה לתמיכה גורפת מצד כולם, הבעלים, הצוות הניהולי, האוהדים וזה מראה על חוסן. לנו נותר להצדיק את התקוות שתולים בנו ולהגיע למצב שהכל יהיה תלוי בנו", סיכם לוי.

פיטר מסיללה ומוחמד גדיר, חזר מאימוני הנבחרת האולימפית, נטשו הבוקר את האימון. השניים בספק לקראת המשחק כשרוני גפני עשוי להחליף את מסיללה. הקשר ישראל זגורי אמור לקבל דקות משחק בשבת. למרות שרפאלוב מתורגל בהרכב, עדיין לא ברור מי מבין השניים יפתח. אתמול כבש זגורי צמד במשחק אימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully