וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד ואבוחצירא מעבירים הילוך?

5.3.2009 / 11:04

נציג חלוץ הפועל פ"ת המריא לגרמניה במטרה להתקדם. המועדון קיבל קלטת נוספת עם ביצועיו והודיע כי הוא שוקל לרכוש את השחקן ולהשאילו

נציג מטעם חלוץ הפועל פתח תקוה, שמעון אבוחצירא, נפגש במהלך השבוע בגרמניה עם ראשי קבוצת הפאר הגרמנית, בורוסיה דורטמונד, והסקאוט אדי בויקאמפ. הצדדים דנו באפשרות לרכוש את כרטיסו של החלוץ כשאחת האפשרויות שעלתה על הפרק היא השאלת השחקן בעונה הבאה לקבוצה בגרמניה שלאחריה הוא יחזור לדורטמונד.

כזכור, הצ'יפ סקאוט של המועדון הגרמני, אדי בויקאמפ, עקב לפני שבועיים במשחקי הליגה אחר אבוחצירא, וגם צפה בניר דוידוביץ' ואייל גולסה ממכבי חיפה. הנציג הגיע לארץ באמצעות המלצה של סוכן השחקנים דדה חדד. שני אנשי קשר ישראליים מטעמו של החלוץ, אבי ניסימי וניר עמיר, טסו לגרמניה קודם לכן על מנת לתאם את ההגעה. לפני מספר ימים המריאו נסימי בעצמו לגרמניה ונפגש עם ראשי המועדון, כולל בויקאמפ, במטרה לקבל את חוות דעתם. ראשי דורטמונד קיבלו קלטת נוספת עם ביצועי החלוץ והודיעו אתמול כי הם ממשיכים לעקוב אחר אבוחצירא כחלק מההכנות לקראת העונה הבאה.

בהפועל פתח תקוה עדיין מנסים למצוא פתרון לעמדת הקשר ההתקפי בשבת, כשאחת האפשרויות שעלתה אתמול על הפרק היא שינוי המערך של הקבוצה. חן עזריאל הוא אחד המועמדים לפתוח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully