וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי לואיס נשאר בבולטימור

5.3.2009 / 0:09

הליינבקר הותיק יחתום ברייבנס על חוזה חדש לשלוש שנים. קורט וורנר חתם לשנתיים באריזונה, חיפוש פרטי אחרי הנעדרים בפלורידה

לאחר ספקולציות שקשרו אותו למספר קבוצות (בעיקר לדאלאס), נשאר ריי לואיס, הלב והנשמה של בולטימור רייבנס, בקבוצה. הליינבקר הותיק הגיע לסיכום על חוזה חדש עם העורבים, שיעמוד על סך של 21 מיליון דולר לשלוש שנים. לואיס, 10 פעמים פרו-בולר, לא תוייג על ידי הרייבנס כשחקן הפרנצ'ייז, מה שהגביר את הספקולציות שיעזוב את הקבוצה, אך לבסוף הגיעו הצדדים לסיכום.

זה לא מפתיע אף אחד שקורט וורנר בחר לבסוף באריזונה קרדינלס. וורנר ביקר בסן פרנסיסקו בימים האחרונים וחזר למדבר עם הצעה: 23 מיליון דולר לשנתיים, כולל אפשרות להוריד שני מיליון דולר במקרה שהקבוצה תחתים מחדש את אנקואן בולדין, אחד התופסים החביבים על וורנר. 19 מיליון דולר יהיו מובטחים, משמע שוורנר יזכה בכל מקרה לסיים את השנתיים האחרונות, כנראה, בקריירה שלו במדבר.

לאחר שטי ג'יי חושמנזאדה עזב לסיאטל, מילאה סינסינטי את מקומו עם לברניוס קולס, התופס שמגיע מהג'טס. קולטס סיכם על חוזה של 28 מיליון דולר לארבע שנים, לאחר שדחה הצעה של הג'טס להישאר בקבוצה תמורת 6 מיליון דולר לעונה הקרובה. דברי הנדרסון, התופס של ניו אורלינס, יישאר בקבוצה.

משמר החופים של פלורידה הודיע כי הוא מסיים את חיפושיו אחרי שלושת הנעדרים מסירת הדיג, בהם שחקן הריידרס מרקיז קופר ושחקן דטרויט קורי סמית'. בעקבות ההודעה אירגן ברוס קופר, אביו של מרקיז, חיפוש פרטי. הסברה היא ששלושת הנעדרים מתים, מאחר שלא יכלו לעמוד בקור של מי הים כל כך הרבה שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully