וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: עדיין לא עוסקים בעונה הבאה

בקבוצה מעריכים כי גוטמן ואבוקסיס ימשיכו לשנה נוספת, אך מעדיפים להתמקד כעת בליגה ובדרבי הקרוב. אוהדי סכנין ביקרו את אבוטבול

בהפועל תל אביב הבהירו היום (רביעי) כי עדיין לא עוסקים בעונה הבאה, ורק לקראת סוף אפריל יגבשו החלטה לגבי הצוות המקצועי והשחקנים לעונה הבאה. חשוב לציין, כי אצל האדומים קיימת הערכה רבה לעבודה של אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס וכפי הנראה השניים ימשיכו לעמוד על הקווים בעונה הבאה. גוטמן אישר כי אכן היתה פגישה עם הנהלת המועדון, אבל לא סוכם שם דבר בנושא העונה הבאה.

לגבי סגל השחקנים, הפועל תעשה מאמצים להשאיר את השלד של העונה בנוסף למספר חיזוקים, אבל במועדון מציינים כי הנושאים עדיין לא רלוונטים בשלב כה קריטי של העונה ובמיוחד מספר ימים לפני הדרבי שהוא משחק גורלי להמשך העונה.

הקבוצה תחזור מחר להתאמן לקראת הדרבי ביום שני, כשפרט לשי אבוטבול אמור כל סגל הקבוצה לעמוד לרשותו של המאמן. הערב ביקרו נציגים של אוהדי סכנין בבית משפחת אבוטבול ואיחלו לקשר החלמה מהירה.

ביום שישי, לאחר אימון הבוקר, יגיעו שחקי הפועל תל אביב לאירוע התרמה למען מפעלות חינוך של המועדון. האירוע אמור לכלול כאלף אוהדים וכל הכנסתיו יועברו לילדים בסיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully