וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר נפצע והוחלף במשחק של דה חראפשחאפ

4.3.2009 / 21:17

החלוץ נפגע בברכו נגד טוונטה, יעבור MRI וכבר שוחח עם ד"ר רוסנובסקי. 10 דקות לבלילי בהפסד סיבאס 3:1 לפנרבחצ'ה

בן סהר נפצע היום (רביעי) והוחלף בדקה ה-30 של משחק רבע גמר הגביע של דה חראפשחאפ נגד טוונטה, בו הפסידה הקבוצה 1:0 (שער ניצחון של מרקו ארנאוטוביץ' בדקה ה-120). החלוץ הישראלי תוקל על ידי שחקן יריב בדקה ה-27 ונפצע בברך, ושלוש דקות מאוחר יותר הוחלף על ידי סטיב דה רידר הבלגי.

בצוות הרפואי של דה חראפשחאפ העריכו הערב שלא מדובר בפציעה במיניסקוס, אך סהר עצמו יעבור מחר בבוקר בדיקת MRI כדי לדעת בוודאות. השחקן סיפר לבני משפחתו כי הוא מרגיש שיש לו מים בברך. בסביבתו מקווים שיהיה כשיר למשחק הנבחרת מול יוון בסוף החודש. כך או כך סהר שוחח הערב עם ד"ר מארק רוסנובסקי, ובימים הקרובים תתברר חומרת פציעתו והאם השתתפותו במשחק מול יוון מוטלת בספק.

גביע טורקי: פנרבחצה - סיבאספור 1:3

בפעם השנייה תוך חמישה ימים פגשה הערב (רביעי) סיבאספור את פנרבחצ'ה באיצטדיון סוקרו סרצ'וגלו. לאחר ההפסד 4:2 לקנריות הצהובות בשבת, רצתה סיבאס להשיג הפעם תוצאה טובה יותר שתעניק לה מקדמה לקראת הגומלין בחצי גמר הגביע, אך נשברה במחצית השנייה וספגה שלושה שערים. פיני בלילי עלה מהספסל ושיחק רק 10 דקות לעיני המאמן הלאומי דרור קשטן.

השוער פטקוביץ' עוד הציל את סיבאס מספר פעמים עם יכולת טובה בין הקורות במחצית הראשונה, אך לאחר ההפסקה פנר כבר הפכה את ההזדמנויות לשערים. בריס דניז בעט כדור שטוח והכניע את פטקוביץ' בדקה ה-66, והבלם המחליף אדו דחק מקרוב את השני בדקה ה-75. פאביו ביליקה הברזילאי ירה כדור חופשי אדיר מ-25 מטרים לרשת של בבאקן בדקה ה-81, וצימק את התוצאה. שתי דקות לאחר מכן דני גוויסה בישל לדייויד את השלישי שקבע את תוצאת המשחק וקירב את פנר למפגש בגמר עם בשיקטאש, שניצחה 1:3 את אנקרספור ותארח את הגומלין בחצי הגמר המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully