וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבדיה מאיימים: "נפסיק את המשחק"

4.3.2009 / 17:08

ארגונים קיצוניים מאיימים לפוצץ את המשחק בין נבחרות שבדיה בישראל בבית העליון של גביע דייויס. חדד עשוי לשחק בזוגות עם רם

וידאו: רויטרס, עריכה: רן צימט

משחקה של נבחרת ישראל בבית העליון של גביע דייויס נגד נבחרתה של שבדיה לא מש מהכותרות במדינה הסקנדינבית. כזכור, המשחק ייערך במאלמו, למרות רצונם של השבדים לפני כשבוע להעתיקו לבירה שטוקהולם על מנת שאוהדי הנבחרת יוכלו לעודד את נבחרתם.

ארגוני שלום וארגונים איסלמיים ממשיכים כל העת וגם היום להפגין נוכחות בשטח ולאיים בפיצוץ המשחק. בהפגנה שמתוכננת ליד שטח האולם בו ייערך המשחק, כזכור, ללא קהל, צפויים לקחת חלק 8,000 עד 10,000 משתתפים. "נהיה שם עד שהמשחק ייפסק", נכתב בהודעה שהוציא אחד הארגונים הקיצוניים. בהודעה אחרת נאמר: "לישראל אין מקום בשבדיה - אנחנו אלו שמחליטים".

בתוך כך, תומאס יוהאנסון, שצפוי לעלות כמחבט מספר 1 של שבדיה, התראיין היום במסיבת עיתונאים שאובטחה בצורה מאסיבית. יוהאנסון סיפר כי בינתיים המשטרה, לפי דעתו, עושה את עבודתה על הצד הטוב ביותר. כמו כן, דיבר הטניסאי השבדי על המשטח במאלמו: "הוא רך יותר ממה שאנחנו רגילים לשחק עליו דבר שהופך את הריצה עליו לקשה יותר, אבל אני מקווה שיהיה בסדר".

אייל רן: "שבדיה פייבוריטית רק בגלל שהיא משחקת בבית"

בצד הישראלי ההכנות נמשכות כרגיל, ויומיים לפני תחילת המפגש הביטחון של הנבחרת הישראלית נמצא גבוה. "הולך לנו ממש טוב ביחד. כולנו הגענו למפגש עם הרבה ביטחון", סיפר קפטן הנבחרת, אייל רן. "דודי ואנדי פתחו לא רע את השנה, הראל שיחק הרבה משחקים, וגם אמיר חדד היה בפיוצ'רים בארץ. כולם באים עם הרגשה טובה ומנסים להפיק את המקסימום. היה לנו הרבה זמן להתכונן".

נראה שהסיכויים של נבחרת ישראל להעפיל לרבע גמר גביע הדייויס לא רעים בכלל, לנוכח העובדה שנבחרת שבדיה עשויה להציג בהגרלה מחר (14:00, שעון ישראל) רק שחקן טופ 100 אחד, אך בנבחרת לא מקלים ראש. "שבדיה פייבוריטית רק בגלל שהיא משחקת בבית. אני מאמין מאוד ביכולת של השחקנים שלנו, במיוחד כשהם משחקים בשביל המדינה. מצפה לנו סוף שבוע ארוך ואני מאמין בשחקנים".

לאור פציעתו של נועם אוקון, עלתה האפשרות כי מי שישחק יחד עם אנדי רם את משחק הזוגות הוא אמיר חדד, שכן הראל לוי אמור לשחק את שני משחקי היחידים, ובנבחרת לא ממש ירצו להכביד עליו משחק נוסף. על האפשרות הזו אמר רן: "בהחלט זה משהו שבדקנו. רם ואמיר התאמנו יחד וזו יכולה להיות אופציה טובה. יש להם סיכוי טוב מאוד מול הזוג השבדי. אנחנו אוהבים לחלק את העומס בין השחקנים שלנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully