וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיה לאלישע לוי: ההרכב השני הביס את הראשון במשחקונים

4.3.2009 / 13:55

צמד לזגורי, אפק ופנטאני השלימו. שחקנים בקבוצה: "גרמנו למאמן לא מעט כאב ראש". אדורם קייסי: "לא זוכר מתי האוהדים דחפו אותנו כמו העונה"

אלישע לוי ממשיך לשבור את הראש בנוגע להרכב המסתמן לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה. במשחקונים פנימיים שערך היום, הביס ההרכב השני את ההרכב הראשון בתוצאה 0:4. ישראל זגורי, שתורגל גם היום בהרכב השני, כבש צמד, נמצא בכושר טוב ויתכן שיפתח על חשבון ליאור רפאלוב. את שני השערים הנותרים השלימו עומרי אפק ות'מבינקוסי פנטאני.

ההרכב הראשון כלל את דוידוביץ', חרזי, קרופניק, מסיללה, רפאלוב, כיאל, רנספורד, בוקולי וארבייטמן. בהרכב השני שיחקו אדרי, אפק, קינן, ווסט, גפני, זגורי, קולמה, אלמליח ופנטאני. שחקנים בקבוצה שניצחה אמרו: "גרמנו לאלישע לא מעט כאבי ראש לקראת המשחק הקרוב. עשינו להרכב הראשון בית ספר". יש לציין כי המשחק נערך לרוחב המגרש ובכל קבוצה שיחקו תשעה שחקנים בלבד, לנוכח ההיעדרויות של שחקני הנבחרת האולימפית (אייל גולסה, מוחמד גדיר) ואייל משומר (פציעה).

מנהל הקבצה אדורם קייסי שוחח לפני האימון עם האתר הרשמי של הקבוצה ואמר: "אני כבר תריסר שנים במועדון ברציפות, למעט עונה אחת בה שבתי לפתח תקוה. אני זוכר שהקהל תמיד דחף אותנו במשחקים בארץ ובחו"ל. הייתה לי הזכות להיות שותף לארבע אליפויות, לזכייה בגביע ובגביע הטוטו ולהופעות נפלאות בגביעי אירופה השונים. אני לא זוכר שהאוהדים דחפו אותנו באופן כה דומיננטי כפי שהם עושים זאת העונה. המאבק בצמרת צפוף ואני קורא לקהל להגיע מכל רחבי הארץ כי עם האוהדים נצליח לנצח את פתח תקוה. הפעם תרומת האוהדים להצלחה תהיה שווה להשקעה של השחקנים במגרש". כזכור, אתמול קראו השוער ניר דוידוביץ' ושחקן ההגנה הוותיק אלון חרזי לאוהדים להגיע למשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully