וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצר: "אתם יותר מדי חופשיים. מספיק עם הצחוקים"

4.3.2009 / 13:37

מנג'ר הפועל פ"ת, המאוכזב מההיעדרויות של שחקניו, ערך אסיפה: "צריך למנף ניצחונות, לא לנוח". רוזן חזר להתאמן, שחקני הנבחרת יחזרו מחר

"יש כאן אוירה יותר מדי חופשית, אתם צריכים להתחיל להיות רציניים כמו שהיינו בשבועיים האחרונים. תהיו דרוכים, רציניים, אל תנוחו על זרי הדפנה", כך פתח זאב זלצר את אסיפת השחקנים היום (רביעי) בעקבות מה שכונה לדבריו "התרופפות". "יש כאן יותר מדי צחוקים, אני מבקש להפסיק עם זה. צריך לקחת שני הניצחונות ולמנף אותם, לא לנצח ולנוח. זה משחק מפתח למכבי חיפה, אבל לנו לא פחות".

כזכור, אתמול נשמע זלצר מודאג מאוד ממצב הקבוצה לאחר ששבעה שחקנים לא הופיעו לאימון בגלל סיבות שונות (פציעות, נבחרת ושחקנים חולים). גם היום לא נטלו חלק באימון שחקני הנבחרת האולימפית אבי ריקן, חן עזריאל ומרק גורמן, וגם אייל שן שסובל מציפורן חודרנית.

יוסי רוזן, שחל לאחרונה פיחות במעמדו נוכח העובדה שירד לספסל בשני המחזורים האחרונים ולפחות בינתיים לא צפוי לפתוח בשבת, חזר להתאמן היום וכנראה שייכלל בסגל. אבל כלל לא בטוח שיפתח. בצוות המקצועי היו רוצים לראות אותו חוזר לכושר ומחליף בעמדת הקשר ההתקפי את ג'וניור ויסה, אבל כרגע הוא אינו בכושר משחק מתאים. פטי נימבה ואיימן אבו סלאח מתאוששים מפציעות ואמורים להיות כשירים לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully