וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קאטלר יישאר בדנבר"

4.3.2009 / 12:20

מאמן הברונקוס ג'וש מקדניאלס הבהיר כי הקוורטרבק שלו לא יועבר בטרייד. וורנר יישאר באריזונה אם תצליח להשאיר את בולדין

נראה שהסערה סביב ג'יי קאטלר, הקוורטרבק של דנבר, צפויה לשכוך בקרוב, לאחר שמאמן הברונקוס ג'וש מקדניאלס הודיע: "אני רוצה להיות ברור: הוא נשאר אצלנו ולא מועמד לטרייד". קאטלר התרעם על כך שהוצב ברשימת המועמדים לטרייד, ושמקדניאלס רצה את מאט קאסל לפני שהאחרון עבר לקנזס סיטי. פגישה בין השניים תצא לפועל בקרוב, ובה יפנו את המשקעים בתקווה לצאת לדרך חדשה.

הסיור של קורט וורנר בסן פרנסיסקו הסתיים, וכצפוי, הקוורטרבק חזר לאריזונה כדי לבדוק את האפשרויות של הקרדינלס. באתר ה-NFL פורסם כי וורנר עשוי לקבל הצעה לשנתיים על חוזה של 23 מיליון דולר, 12 מיליון מהם בכסף מובטח (בעצם, שנה אחת מובטחת), הנמוכה מההצעה של הניינרס. וורנר יהיה מוכן להפחית שני מיליון דולר מהחוזה אם הקרדינלס יצליחו לסגור עם אנקואן בולדין, התופס שמחפש חוזה חדש.

סדריק בנסון, הרץ האחורי שהגיע לסינסינטי במהלך העונה שעברה, חתם שוב בקבוצה, הפעם על חוזה של 7 מיליון דולר לשנתיים. בנסון רשם 747 יארד ב-12 משחקים בעונה שחלפה. בריאן דוקינס, הסייפטי שעזב את פילדלפיה ועבר לדנבר, טוען שרצה להישאר בעיר האחווה. "דנבר הגיעה במפתיע, אבל לפילי לא היה שום דבר להציע לי", אמר דוקינס, "הם הבהירו לי שהם לא רוצים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully