וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפפות הזהב

דור בלך

4.3.2009 / 6:50

לירן שטראובר הוא לא רק שוער ליגה מצוין, אלא גם אחד שספג את השערים הכי יפים שנראו בליגה בשנים האחרונות. אלברז ועטר לא לבד

על אף היותו שוער ליגה מצוין שמספק הצלות מרהיבות, דומה כי לירן שטראובר זכה גם לספוג את השערים המרהיבים ביותר שהיה לכדורגל הישראלי להציע בתקופתו. זה אמנם מקרי ולא גורע מההצטיינות שלו כשוער, אבל השער המדהים של כריסטיאן אלברז, שבא קצת אחרי השער הנדיר של אלירן עטר, היו רק חלק משרשרת שערים נאים במיוחד ששטראובר ספג. "אני שמח שאני תורם את חלקי ליופי של הכדורגל", אמר שטראובר בסיום המשחק בטדי. לפחות הוא יודע לקבל את זה.

הקשתית של אבוקסיס

עונת 1998/1999 מחזור 28 (15.5.99)– בית"ר ירושלים מגיעה לאיצטדיון ר"ג ומפסידה 4:2 למכבי ת"א שעוד חלמה להשיג את הפועל חיפה במרוץ על האליפות. המהלך הזכור ביותר במשחק, ושאולי מייצג טוב מכולם את השערים המדהימים שספג שטראובר, הוא הבעיטה מרחוק של יוסי אבוקסיס, שנראה הייתה שבדרך לקניון איילון. אלא שאחרי ששטראובר, וכמוהו שאר העולם, היו בטוחים שהרשת בטוחה, הכדור תפס תפנית שמנוגדת לחוקי הפיזיקה וחדר הישר אל החיבור.

הסלאלום של בניון

עונת 2000/2001 מחזור 29 (12.3.01) - לאחר ששרד לחץ כבד מרגלי שחקני מכבי חיפה וספג רק שער אחד, כשמנגד גם קבוצתו דאז, מכבי ת"א, הצליחה לכבוש, שטראובר היה בדרך להיות חתום על התיקו מול האלופה שבדרך. אלא שבדקה ה-90 הגיע יוסי בניון מאגף שמאל, עבר לא פחות מארבעה שחקני הגנה תוך שהוא חותך ימינה ואז שלח כדור בלתי יאמן לפינה השמאלית. לשטראובר נשאר רק להסתכל על הכדור ברשת ולא להאמין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הפצצה של טועמה

עונת 2003/2002 מחזור 11 (30.11.02) - דקה בתוך הדרבי והפועל ת"א מקבלת כדור חופשי בפינה הימנית של הרחבה. סלים טועמה שומע את כל שער 11 קורא לו מחבל, ומחליט לשים לזה סוף עם טיל בלתי ניתן לעצירה הישר לחיבור השמאלי של הרשת. שטראובר שוב לא יכול היה לעשות דבר והצהובים של שער 11 ראו את טועמה רץ לעברם בתנועת השתקה ונותרו חסרי מילים.

הוולה של בלילי

עונת 2003/2002 מחזור 11 (30.11.02) - ארבעים דקות מאוחר יותר באותו הדרבי, האדומים חוגגים והצהובים עדיין בהלם. טועמה מרים קרן אל הרחבה וברונו רייס מרחיק בנגיחה עד לפיני בלילי שנמצא 25 מטרים אלכסונית לשער. הרגל השמאלית של בלילי פוגשת את הכדור באוויר ומייצרת את אחד משערי הוולה הגדולים שנראו בישראל אי פעם. שטראובר ראה את הכדור רק כשהגיע אל החיבור, כמובן.

המספרת של אבוטבול

עונת 2003/2002 מחזור 13 (14.12.02) - הפועל ב"ש כבר הובילה 0:2 על מכבי ת"א בדקה ה-90 והמשחק היה עמוק בתוך הגארבג' טיים. רוב אוהדי מכבי ת"א כבר היו בחנייה כשהגיע הרגע הגדול באמת של המשחק הזה. אורן סגרון הגביה כדור לרחבה ואמיר אבוטבול (אתם רשאים לשאול מי) במספרת מושלמת קבע 0:3 ונתן לבאר שבעים על מה לדבר כל הדרך הארוכה הביתה. הפעם לפחות זה לא היה לחיבור.

הטיל של לוקמן

עונת 2008/2007 מחזור 11 (1.12.07) - נתניה מובילה 0:2 על בני יהודה המפורקת, וכדי לתת שביב של תקווה לניצן שירזי, שהתפטר בסיום אותו משחק, הגיע אימורו לוקמן מאחור לכדור שנמסר מהרחבה של נתניה. לוקמן הוציא את כל התסכול של בני יהודה באותה תקופה, הרבה לפני הקאמבק המופלא שלהם, בטיל שנעצר רק בחיבור. גם בהילוך החוזר האיטי זה היה כדור מהיר מדי מכדי לעצור.

המתפרצת של אבוחצירה

עונת 2009/2008 מחזור 2 (13.9.2008) - הפועל פ"ת חוזרת לקופסא לאחר גלות בת שנה בלאומית עם נתנייתי לוהט בחוד. במצב של 0:1 לנתניה, פ"ת יוצאת למתפרצת ובכדור ארוך מוצאת את פטי נימבה שמזהה את אבוחצירה בודד על סף הרחבה, מוריד לו את הכדור ורואה אותו שולח טיל לחיבור בוולה. לשטראובר עלו זכרונות מבלילי, רק עם פחות שיער ועם סיום שמח יותר – נתניה ניצחה 1:3.

הפנינה של עטר

עונת 2009/2008 מחזור 19 (7.2.09) - שש שנים לאחר אמיר אבוטבול, הגיע עוד שחקן אלמוני יחסית עד לאותו הרגע. מיותר אפילו לתאר את שער המספרת שכבש אלירן עטר, ואין איש שלא זוכר, כולל שטראובר, אבל תמיד כיף להיזכר שוב. איציק עזוז הרים לרחבה כדור שפגש את המספרת היפה ביותר שידע הכדורגל הישראלי, כששטראובר שוב צופה מהזווית הכי טובה אך גם הכי מכאיבה במגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully