וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: מעמדו של רוזן נחלש

3.3.2009 / 20:34

הקשר, שלא נכלל בסגל בשבועיים האחרונים, לא מתאמן. זלצר: "המצב לא אופטימלי". נימבה ואבו סלאח פצועים, צמד לאבוחצירה מול הנוער

הפועל פתח תקוה ניצחה במשחק אימון שנערך אחר הצהריים את קבוצת הנוער, בתוצאה 0:2. את שני השערים כבש החלוץ, שמעון אבוחצירה, שמאז חודש נובמבר ועד היום כבש רק שער ליגה אחד. בסיום המשחק החמיא לו הצוות המקצועי על יכולתו.

המנג'ר זאב זלצר והמאמן אלי מחפוד מודאגים ממצב הקבוצה. ממשחק האימון נעדרו שישה שחקנים: שני חולים (יוסי רוזן, סטיבן אופיי), שני פצועים (אייל שן, שסובל מציפורן חודרנית, ושגיב כהן שקיבל מנוחה) ושחקני הנבחרת האולימפית (חן עזריאל, מרק גורמן). החלוצים פטי נימבה ואיימן אבו סלאח סובלים מפציעות קלות ושיחקו 35 דקות בממוצע, כשלא ברור אם מחר יוכלו להתאמן.

"אני מאוד לא מרוצה מהמצב, ההכנות שלנו לא טובות. יש יותר מדי חולים ופצועים בקבוצה וזה לא נראה טוב", אמר זלצר לאחר המשחק. "בשבת נשחק מול מכבי חיפה ללא ג'וניור ויסה. זאת קבוצה מצוינת, למרות שמנסים לגמד אותה בתקשורת, קבוצה שמאומנת היטב. אני מאוד מוטרד ומודאג".

בקבוצה ישנה לאחרונה חוסר שביעות רצון מיוסי רוזן, שנדחק בשני המחזורים האחרונים לספסל ולא זוכה כלל לאשראי. רוזן הודיע לפני המשחק האחרון מול הכח עמידר רמת גן שהוא חולה ולכן לא נכלל בסגל. עד היום הוא לא הופיע לאימונים, ובצוות המקצועי מקווים שיחלים מהר ככל האפשר. תחילה היה נראה שרוזן יחליף את ויסה מול מכבי חיפה, אבל בשלב זה, כלל לא בטוח שרוזן ייכלל בסגל, ובוודאי שהוא לא צפוי לפתוח לאור העובדה שהוא לא עורך אימונים סדירים מאז סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully