וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "אתם לא באמת רוצים לקחת אליפות"

דור בלך

3.3.2009 / 20:36

מאמן נתניה, לותר מתיאוס, ביקר את השחקנים באסיפה: "אתם לא מביאים את היכולת לידי ביטוי", והאשים את עצמו על הרכבת בן דיין

"לפעמים אני חושב שאתם לא באמת רוצים לקחת אליפות", טען לותר מתיאוס בפני שחקני מכבי נתניה, באסיפה לפני האימון הערב (שלישי). "יש לכם את היכולת, אבל אתם לא מביאים אותה לידי ביטוי". הדברים הללו כוונו לעבר זאב חיימוביץ', איתי שכטר ואבי כנפו, להם העיר מתיאוס במהלך אימוני השבוע האחרון על כך שהם לא משקיעים מספיק ולא נמצאים ביכולת הטובה ביותר. "אני עובד יותר מדי מהלב ולא מהמוח", אמר המאמן. מתיאוס רמז גם לעברו של דדי בן דיין כשאמר: "אני כועס על עצמי שנתתי לשחקנים לשחק, למרות שלא היו מוכנים ולא הוכיחו את עצמם באימונים".

בצוות המקצועי סיפרו כי מעבר לכך שבן דיין לא היה כשיר לחלוטין, הוחלט שלא לתת לשחקנים שלא התאמנו בצורה סדירה לפני המשחק לפתוח. מתיאוס, אשר תמיד דואג לציין כי אצלו השמות לא משחקים תפקיד, התאכזב מיכולתו של המגן והוציא אותו במחצית ההפסד 2:1 לבית"ר ירושלים. בצוות המקצועי מסבירים כי הוא מרגיש שהטעות לא הייתה בהכללתו של בן דיין בעקבות הפציעה, אלא בעקבות כך שלא התאמן עד ליום שישי שעבר.

גם השחקנים עצמם היו מאוכזבים מהתוצאה, אך עם זאת, במועדון שמחים על כך שהקבוצה עדיין חזק בתמונת האליפות. מתיאוס החליט לוותר על היום החופשי השבוע, לאחר שלפני שבועיים זכו למנוחה כפולה בת יומיים. מהאימון היום נעדרו שחקני הנבחרת הצעירה. כמו תמיד, גם הפעם זכה לואיס מרין לשבחים על משחקו, כשיחד עמו גם רביד גזל וביוואן פרנסמן קיבלו תשבוחות.

לאור המיעוט באוהדים, הוחלט בנתניה לצאת במבצע שיווק חדש - הפעם כל בעל מנוי יוכל למסור שם של חבר שייכנס בחינם למשחק מול קרית שמונה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully