וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: טל חן ייעדר בשבת

הבלם נפצע בשריר התאומים במהלך האימון, ולא יעמוד לרשות לחמן נגד בני יהודה. בנון צפוי לתפוס את מקומו ולפנות את הקישור לסואן וחלאיילה

טל חן, בלם בני סכנין, נפצע היום (שלישי) באימון וייעדר מהמשחק בשבת נגד בני יהודה. באחד המשחקונים באימון בעט הבלם בכדור והרגיש כאב חד בשריר התאומים. החשש הוא לקרע בשריר או מתיחה חזקה, מה שימנע ממנו בכל אופן להיות כשיר למשחק הליגה הקרוב.

חן מצטרף אל רשימת פצועים ארוכה של הקבוצה: חאמד גנאים, שנפצע בהפסד 1:0 להפועל תל אביב וגם לגביו קיים ספק באשר למשחק, איתן עזריה שנעדר כבר יומיים מהאימונים עקב פציעה ואושרי גיטא החולה שלא התאמן אף הוא. אל רשימה זו מצטרף השוער מאיר כהן, שהורחק כזכור בשבת, ויוחלף על ידי עמרי אלון.

בעיות הסגל של סכנין למשחק הקרוב גורמות למאמן אייל לחמן כאב ראש גדול, משום שהיה מרוצה מאוד מהיכולת של הקבוצה במשחק בבלומפילד. חאלד חלאיילה ועבאס סואן, שריצו עונש הרחקה בגין צהובים במשחק האחרון, ישובו להרכב, וחיים בנון שהיה בין הטובים במגרש בתור קשר אחורי, יוסט לעמדת הבלם במקומו של חן הפצוע. כרגע מסתמן כי במידה וגנאים לא יהיה כשיר, מהראן אבו ריא יפתח על חשבונו, בעוד דיוניסיו מנדס יחזור להרכב במקום גיטא.

בקבוצה עדיין לא נרגעו מהעליהום שנעשה עליהם בתקשורת ומהשיפוט שלטענתם לקח להם שש נקודות בשבועיים האחרונים. בסכנין מקווים לצאת לדרך חדשה כבר בשבת מול בני יהודה ולחזור למסלול הניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully