וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם: "ההחלטה הפוליטית מרגיזה אותי"

3.3.2009 / 18:21

הטניסאי הישראלי מתקשה עדיין לקבל את ההחלטה לקיים את מפגש הדייויס בשבדיה ללא קהל. יוהאנסון כשיר וצפוי לשחק. אוקון פצוע

נבחרת הדייויס של ישראל כבר התמקמה לה בשבדיה, והיום (שלישי) ענה אנדי רם לתקשורת המקומית והסביר את משנתו לגבי קיום המשחק עם קהל, למרות הכל. כזכור, רם ביקר בשבוע שעבר את ההחלטה לשחק ללא קהל, והמשיך באותו קו גם הפעם. "זו החלטה פוליטית ולדעתי היא שגויה", אמר רם. "זה פותח את הדלת עבור עוד מדינות לקבל את אותן החלטות מטופשות". גם הראל לוי הצטרף לדברים של רם ואמר שלדעתו מדובר בהחלטה שגויה לערב ספורט ופוליטיקה: "אנחנו כאן כדי לשחק טניס. אנחנו לא כאן כדי לדבר על פוליטיקה או לדבר על טרור".

נשיא פדרציית הטניס העולמית, פרנצ'סקו ריצ'י ביטי, התייחס אף הוא לעובדה כי המשחק ייערך ללא קהל וגיבה (בדיפלומטיות) את עמדתו של רם. "האבטחה במאלמו טובה והמשחק בין שתי הנבחרות יכול להתקיים בתנאים נורמליים לגמרי", הבהיר האיטלקי. "אנו עדיין איתנים בעמדתנו וקוראים למשטרת מאלמו לשנות את החלטתה ולאפשר כניסת קהל למגרש".

הבשורות הרעות עבור הנבחרת מגיעות מנעם אוקון, שסובל מכאבים בצוואר, והערב אובחן כי הם נגרמים כתוצאה מדלקת כרונית. אוקון מטופל על ידי הצוות הרפואי של הנבחרת בתקווה שיהיה כשיר למפגש בסוף השבוע, והוא ימשיך מחר באימונים. לקפטן, אייל רן, ישנה אפשרות להחליף עד שני שחקנים בסגל הנבחרת עד לשעה לפני ההגרלה שתתקיים ביום חמישי.

את שביבי האופטימיות לקראת מפגש גביע הדייויס בשבדיה, שאבו אנשי נבחרת ישראל מהעובדה כי השבדים יחסרו את המחבטים הבכירים שלהם עקב פציעות. בכל מקרה, בישראל לקחו בערבון מוגבל כל דיווח על שינוי בסגל השבדי והיום גילו כי תומאס יוהאנסון, המדורג 178 בעולם, יהיה ככל הנראה זה שישחק כמחבט מספר אחד של שבדיה.

יוהאנסון הוותיק החלים כמעט לחלוטין מהפציעה, והיום או מחר יקבל הקפטן מאטס וילנדר החלטה לגביו. "אחרי האימון היום יהיה למאטס קל יותר לקבוע אם הוא רוצה אותי לסוף השבוע או לא", אמר תומאס יוהאנסון. "פיזית, אני מרגיש טוב יותר". וילאנדר עצמו התייחס למצבת הפצועים ואמר: "זו הנבחרת הטובה ביותר שיש לנו, ואני חושב שהשחקנים באו בגישה נהדרת". דודי סלע, למשל, ממש לא חושב שיוהאנסון לא ישחק: "אנחנו כאן מיום ראשון וראינו את יוהאנסון משחק בכל יום, מתאמן קשה מאוד, כך שהוא הולך לשחק", קבע בנחרצות הטניסאי הבכיר של ישראל. יוהאנסון עצמו התייחס במסיבת העיתונאים להיעדר הקהל בסוף השבוע ואמר: "כשאתה משחק בגביע הדייויס אתה מצפה לאיצטדיון מלא, ואנחנו חושבים שזה יותר מידי קשה שלא יהיה קהל".

השבדים, כידוע, יחסרו במפגש את הטניסאי הבכיר שלהם, רובין סודרלינג הפצוע (26 בעולם) וכעת גם קיים ספק קטן לגבי שיתופו של סימון אספלין, המיועד ליייצג את נבחרתו במשחק הזוגות בשבת וסוחב פציעה קלה.

וילנדר הוסיף והתייחס ליחודיות של גביע דייויס: "ברור שטורנירי גראנד סלאם הם הגדולים ביותר, אבל יש משהו מיוחד במפגשי דייויס". על האווירה הצפויה, ללא קהל, אמר: "זה לא אידיאלי, אבל אנו מנסים להתרכז בטניס ולא בדברים מסביב. אנחנו חייבים לבוא ולעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully