וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול פספס חוזה ב-MLS?

נציג מטעם ניו יורק רד בול אמור היה להגיע לישראל ולעקוב אחר קשר הפועל ת"א. הפציעה טרפדה את המהלך. ביה"ד הקל את עונש הקבוצה

הפציעה של קשר הפועל תל אביב, שי אבוטבול, טרפדה עבורו מעבר אפשרי לליגה בארצות הברית. נציג מטעם קבוצת ניו יורק רד בול מה-MLS היה אמור להגיע בשבוע הבא למשחק בין הפועל תל אביב למכבי חיפה בכדי לצפות בשחקן, ולנסות להחתימו. מנפרד מיצברגר, אחראי על ההחמת שחקנים ברד בול זלצבורג ובניו יורק רד בול, קיבל לפני מספר שבועות לידיו קלטת ביצועים והתלהב מאוד מאבוטבול.

מיצברגר היה אמור לנחות בישראל השבוע ולהציע לקשר האדום להצטרף בעונה הבא לניו יורק, אך כזכור, אבוטבול שבר את רגלו במשחק האחרון מול בני סכנין והעניין טורפד. הקשר יכול היה להבטיח לעצמו שכר של כרבע מיליון יורו בעונה. "עצוב לי שהעסקה לא תצא לפועל בגלל מעשה שכזה", אמר סוכן השחקנים, דן ברנט, בהתייחסו לפציעה של השחקן. אגב, אבוטבול שוחרר מבית החולים לביתו. עוד לפני ששוחרר ביקר המאמן, אלי גוטמן, את השחקן. אבוטבול יחל תהליך שיקום ארוך שאמור לקחת כשלושה חודשים.

בינתיים, הקבוצה ערכה היום (שלישי) אימון בוקר. בנוסף לוואליד באדיר, שלא התאמן אתמול וקיבל מנוחה עד יום חמישי, גם יגאל אנטבי נעדר בשל כאבים בברכו. השניים אמורים לחזור להתאמן כרגיל ביום חמישי, יחד עם כל הקבוצה. הצעירים ביברס נאתכו וגל שיש התאמנו היום עם הנבחרת האולימפית.

השחקנים יקבלו מחר יום מנוחה ובחמישי אמורים להתחיל בהכנות לדרבי הגדול ביום שני מול מכבי תל אביב. לגוטמן כאב ראש לא קטן עקב פציעתו של אבוטבול. המאמן עדיין מתלבט בין אביחי ידין לדגלאס דה סילבה בעמדת הקשר האחורי.

בית הדין של התאחדות ביטל היום את העונש של משחק ללא קהל, שנגזר על הפועל תל אביב, עקב זריקת שקית הגרעינים במשחק הליגה מול מכבי נתניה. הדיין עמי פזטל קבע כי לקבוצה כבר קיים עונש על תנאי של הפחתת שתי נקודות ליגה בגין התפרעות עד תחילת ספטמבר, ולכן אין אין צורך להעמיס תנאי על תנאי. הקנס בסך 12 אלף שקלים נשאר על כנו ולא בוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully