וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שארפ: "השנה באמת קורים לנו הרבה דברים"

3.3.2009 / 15:57

מכבי ת"א יצאה לברלין, דרק שארפ רוצה להתאושש מפרשת פישר: "נקווה שנחזיר לעצמנו את הכבוד". בראון: "עצוב, זה השחקן הכי טוב שלנו"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

על רקע פרשת ד'אור פישר המריאה היום (שלישי) מכבי תל אביב לברלין למשחק החמישי במסגרת הטופ-16 מול אלבה המקומית. אחרי ההפסד הביתי לריאל מדריד איבדה מכבי סיכויים ריאליים להעפיל לרבע הגמר, אך כל עוד נותר סיכוי תיאורטי - פיני גרשון והשחקנים יקוו להישאר בחיים ולקוות לנס.

"כולנו זועמים"

"היינו בשוק, אבל עכשיו אנחנו מחלימים", אמר דרק שארפ על תחושות השחקנים, "נראה אם נוכל להתעלות מעל הסיטואציה, ואולי אפילו להתחזק ממנה. צריך להוציא את זה מהראש, ולהתרכז בכדורסל".

"כל שנה יש משהו חדש" אומר שארפ, "אבל השנה קורים באמת הרבה דברים. אנחנו צריכים להתחזק מזה, להפוך לאנשים טובים יותר, לקבוצה טובה יותר, ולהתקדם הלאה. זה לא משהו שקןרה בכל יום, אבל נהיה חייבים לקחת אחריות על המצב.

"כולנו זועמים על התקרית הזאת, אבל אלה שיעורים שנהיה חייבים ללמוד. כל עוד נדע לא לחזור על הטעויות, נוכל להתקדם. נקווה להחזיר במשחק הזה את הגאווה שלנו".

"זה כדורסל, קורים דברים, ונהיה חייבים לשחק", אומר די בראון, שהיה גם בערב במועדון המנדי'ס שבו אירעה התקרית, אך עזב בשעה מוקדמת יותר, "לא הייתי שם, אולי יש שני די בראון בתל אביב, חבל שדוחפים את השם שלי לאירוע הזה, זה כואב לי. המצב קשה, וזה מאוד עצוב, בייחוד שזה קורה לאחד השחקנים הכי טובים שלנו. נצטרך להתמודד עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully