וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן וסיני יעקבו אחר תמיר כהן. באימונים

3.3.2009 / 12:31

יצפו בו באימוני בולטון כחלק מסיבוב אירופי, שמטרתו מעקב אחרי הישראלים. מסתמן: אחד החלוצים הלגיונרים לא יזומן. יצחקי מועמד לחזור

מאמן הנבחרת הלאומית דרור קשטן ועוזרו משה סיני, החליטו הבוקר (שלישי) לעקוב מקרוב אחר קשרה של בולטון האנגלית, תמיר כהן. בסוף השבוע השניים יגיעו לאימוני הקבוצה, ורק אז יקבלו החלטה אם לזמנו לסגל. במהלך ביקורם, הם יצפו גם במשחקה של ליברפול בסוף השבוע, אבל לא יצפו בטל בן חיים במדי סנדרלנד, משום שבמהלך שהותם הקבוצה לא תקיים משחק ליגה.

עד כה הודיעו השניים שיצפו במשחקי הקבוצות הבלגיות סטנדרד ליאז' וגנק, בהן משחקים אליניב ברדה וסלים טועמה, וייתכן שיצפו גם באימונים של קבוצה לוקרן, בה משחקים עומר גולן, אבי סטרול ויואב זיו. בנוסף, ההתאחדות הודיעה כי השניים יצפו במשחקי הקבוצה הגרמנית מנשנגלדבאך, בה משחקים גל אלברמן ורוברטו קולאוטי, שלא משחקים בקביעות. שני שחקנים נוספים שלא יהיו תחת מעקב הם בן סהר המשחק בדה חראפשחאפ ההולנדית ודודו אוואט ממאיורקה.

חלוץ בית"ר ירושלים, ברק יצחקי, מועמד לחזור לסגל הנבחרת. קשטן וסיני צפויים לוותר על חלק משמות החלוצים שהוזכרו כמועמדים. נראה כי רק אחד מבין שני החלוצים, פיני בלילי ואליניב ברדה, יזומן. בנבחרת אמרו כי הסיכויים שקשטן יזמן את השניים בנוסף לחמשת החלוצים האחרים שמועמדים (יצחקי, גולן, שכטר, סהר וקולאוטי), נמוכים. כרגע מסתמן שלפחות אחד החלוצים הבכירים לא יזומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully