וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושמנזאדה הולך לסיאטל

3.3.2009 / 9:12

התופס שמגיע מסינסינטי בחר בסיהוקס, וחתם על חוזה של 40 מיליון דולר לחמש שנים. דרק וורד לטמפה ביי, טיילור שוחרר מוושינגטון

מסע ההתלבטויות של טי ג'יי חושמנזאדה הסתיים. התופס של סינסינטי חתם בסיאטל על חוזה של 40 מיליון דולר לחמש שנים, מתוכם 16 מיליון בכסף מובטח. חושמנזאדה בן ה-31 הגיע לשיאו בעונת 2007, בה קלט 112 מסירות. הסיהוקס חיפשו נואשות תופס, מצרך שהיה חסר להם מאוד בשנים האחרונות.

טמפה ביי צירפה, סופסוף, מישהו מרשימת המבוקשים שלה - הרץ האחורי דרק וורד, ששיחק עד העונה בניו יורק ג'איינטס. וורד, ששימש גיבוי לברנדון ג'ייקובס, צפוי להיות הפותח של הבאקנירס, כשחתם על חוזה לארבע שנים, במהלכן אמור להשתכר 17 מיליון דולר, שישה מיליון מהם בכסף מובטח.

כמו תמיד בוושינגטון, הטריידים של הרדסקינס מוכחים כלא נבונים. לאחר שלקחו את ג'ייסון טיילור ממיאמי בעונה שעברה, שיחררו אדומי העור את הקיצוני הגנתי הותיק בעקבות עונה מרובת פציעות אשתקד. מה שגרם לצדדים להיפרד הוא דרישתה של וושינגטון לכך שטיילור ישתתף ב-25 ימי אימונים במהלך הפגרה, דבר שלו סירב השחקן. מיאמי, אגב, חתכה את הקפטן ווני הולידיי, הקיצוני הגנתי ששיחק בשורותיה בארבע העונות האחרונות.

קורט וורנר נפגש עם סן פרנסיסקו, ביקר במתקן האימונים של הקבוצה ואף ערך בדיקה גופנית. הוא רק אמר "אני לא מדבר", לפני שנכנס למתקן. התופס בריאנט ג'ונסון, ששיחק בעונה האחרונה בסן פרנסיסקו, חתם בדטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully