וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לשחקנים: "ברגעים כאלה, צריך לתת אקסטרה"

מאמן הפועל תל אביב דיבר עם שחקניו על המשך העונה. באדיר ינוח עד חמישי. השחקנים ואבוקסיס ביקרו את אבוטבול בביה"ח. גם לחמן

הפועל תל אביב חזרה היום (שני) להתאמן לאחר יום המנוחה שניתן לשחקנים. זאת לקראת הדרבי הגדול בליגה ביום שני הבא. בתחילת האימון אסף המאמן, אלי גוטמן, את השחקנים ואמר להם: "ברגעים כאלה כולם צריכים לתת מעצמם את האקסטרה עד לסיום העונה. כל שחקן צריך להוציא מעצמו את המיטב ולהביא יותר מ-100 אחוז".

הקפטן, וואליד באדיר, שנפצע במהלך המשחק מול בני סכנין בשבת קיבל מכה חזקה ברגלו וינוח עד יום חמישי. כשיחזור לאימונים, ייבדק שוב ואז יתברר מצבו. נכון לעכשיו הוא צפוי להיות כשיר לדרבי.

שי אבוטבול נותח אתמול בערב בהצלחה ואושפז בבית החולים "תל השומר" למנוחה. הקשר סיים את העונה וייעדר לפחות שלושה חודשים מהמגרשים. "חשוב לשמור אופטימיות ולזכור שהכל מלמעלה והכל לטובה. אני בטוח שהחברים יודעים כמה הדרבי חשוב, ועכשיו הם יצטרכו להתאמץ קצת יותר גם בשבילי", אמר אבוטבול לאתר הרשמי. שחקני הקבוצהועוזר המאמן, יוסי אבוקסיס, הגיעו לאחר האימון לבקר את אבוטבול בבית החולים. גם מאמן סכנין, אייל לחמן, הגיע לבקר את השחקן.

גוטמן עדיין מתלבט בין אביחי ידין לדגלאס דה סילבה לעמדת הקשר האחורי. החלטה בנושא תתקבל רק לקראת הדרבי. נכון לעכשיו, ידין מקבל עדיפות להמשיך לקבל את הקרדיט, כשדה סילבה ימשיך בעמדת המגן הימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully