וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירה התהפכה, שני שחקני NFL נעדרים

2.3.2009 / 22:44

סירת הדייגים יצאה מקלירווטר, פלורידה, אחד מארבעת המפליגים חולץ, אבל שני השחקנים, קורי סמית' מדטרויט ומרקיז קופר מאוקלנד, נעדרים

סירת דייגים שיצאה לשיט מחופי קלירווטר (40 ק"מ דרומית לטמפה ביי), פלורידה, לא חזרה כמתוכנן על פי דיווח משמר החופים האמריקאי. בסירה היו ארבעה אנשים, בהם שחקני דטרויט ליונס קורי סמית' ואוקלנד ריידרס מרקיז קופר. צוותי חילוץ יצאו לתור אחרי הסירה ולבסוף מצאו את אחד מהשוהים עליה, ניק שולייר. הוא סיפר שהסירה התהפכה בסערה במוצאי שבת, וניצל משום שלבש עליו את וסט ההצלה. דיווחים ראשוניים כי גם קופר נמצא התבררו כלא נכונים.

"אנחנו בקשר עם המשפחה ועם משמר החופים", אמר רון דל לוקה, סוכנו של סמית', "קורי הוא אחד האנשים הטובים, אנחנו מקווים שלא קרה לו כלום וממתינים לחדשות טובות". הסירה שייכת לקופר והשניים כבר ביצעו בה דיג בעבר. הם היו חברים לטמפה ביי באקנירס ב-2004, אז החלו את מסעותיהם המשותפים בים.

דנבר סוערת בעקבות הקרע בין ג'יי קאטלר למאמן החדש ג'וש מקדניאלס, וכעת נוספה לה עוד צרה. כמו בכל אוף-סיזן, גם הפעם נעצר ברנדון מרשל, התופס המוכשר שלה, הפעם בשל התנהגות בלתי הולמת באטלנטה. הוא שוחרר בערבות של 300 דולר. קאטלר, אגב, מסרב להיפגש עם הברונקוס לאחר שנודע לו שהוא עדיין מועמד לטרייד. מי שכן עורך פגישות הוא הקוורטרבק קורט וורנר, שיצא למפרץ להיוועד עם סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. הג'איינטס ממשיכים לחזק את ההגנה, והפעם צירפו את הקיצוני הגנתי כריס קאנטי, שיגיע מדאלאס לאחר שחתם על חוזה בן 42 מיליון דולר לשש שנים. דן אורלובסקי, ששימש קוורטרבק פותח בדטרויט בחלק ממשחקי העונה, עבר ליוסטון.

עדכון ראשון: 2.3.09, 9:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully