וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "מותר לשמוח, אבל זו רק תחילת הדרך"

מעודדים מהניצחון על מוליכת הטבלה, שחקני קרית שמונה ערכו אימון בוקר קליל וזכו למחמאות מאלי כהן. יובל אבידור מתרעם על האדום

הרבה לחץ שוחרר אתמול (שבת) בעירוני קרית שמונה לאחר הניצחון על המוליכה מכבי חיפה. הניצחון הראשון לאחר 12 מחזורים החזיר את החיוכים לצפון, גם לשחקנים וגם לצוות המקצועי. למרות שבקבוצה יודעים כי המשחק לא היה מדד להמשך הליגה בגלל תנאי המגרש הקשים, היו מרוצים מאוד מחזרה למסלול הניצחונות והטיפוס אל מעל הקו האדום. הקבוצה ערכה היום אימון בוקר קליל שבתחילתו אסף המאמן אלי כהן את השחקנים לשיחה קצרה ואמר: "מותר לכם לשמוח לאחר הניצחון החשוב הזה אבל זו רק תחילת הדרך. אנחנו צריכים להמשיך עם אותה נחישות ואותה הקרבה שהפגנתם אתמול".

דבר שקצת העיב על שמחת הניצחון אצל הצפוניים אתמול היה הכרטיס האדום שנשלף לחלוץ המצטיין של הקבוצה, יובל אבידור. "אם זה היה יניב קטן היו מעיזים להוציא אדום על כזאת עבירה?", טען גורם במועדון.

חסרונו של אבידור יורגש כבר בשבת כשהקבוצה תצא למשחק קשה בקופסא אצל מכבי נתניה. "אני מאוכזב מאסף קינן על ההחלטה המוגזמת וחסרת ההגיון הזאת", אמר החלוץ. "אני שמח מאוד על הניצחון ונכון שהוא לא הושג בכדורגל מבריק אבל הוא היה מאוד חשוב לנו. אני מקווה שזו נקודת מפנה בעונה שלנו. יהיה לי קשה לשבת בצד בשבוע הבא אבל אני מקווה שהקבוצה התחילה במומנטום חיובי והוא ימשיך גם מול נתניה", הוסיף אבידור.

הקבוצה תהנה מחר מיום מנוחה ותחזור ביום שלישי להתאמן לקראת המפגש מול נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully