וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: שלו מנשה מחכה לנקוסי

דור בלך

28.2.2009 / 7:12

הערב יתברר אם סיאבונגה נקוסי יהיה כשיר למשחק מול בית"ר, מנשה עשוי לפתוח במקומו. ביקור קלינטון בישראל יקדים היציאה לירושלים

לאחר שבשבוע שעבר ערכה מכבי נתניה אימון בוקר ביום שני ובערב גברה על מכבי חיפה, מאמן הקבוצה לותר מתיאוס מתכנן לעשות מחר (שני) את אותו דבר בדיוק לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. בעקבות ביקורה בישראל של הילרי קלינטון, מזכירת המדינה של ארה"ב, וסגירת כביש 1 בשעות הערב, נתניה תצא לירושלים כבר מחר בצהריים, כשעה לאחר האימון.

עוד לפני זה, היום יערכו השחקנים אימון מסכם שבו יתרגל מתיאוס את ההרכב, על אף שבשבוע שעבר תירגל באימון הערב הרכב שונה מזה שנוסה באימון הבוקר ושיחק בסופו של דבר מול חיפה.

דדי בן דיין, שהחמיץ את המשחק מול חיפה, יחזור להרכב על חשבון אוראל דגני. הערב אף יתברר אם סיאבונגה נקוסי, שנפצע אתמול באימון הערב, יהיה כשיר למשחק. אם נקוסי לא ישחק, מי שיפתח במקומו יהיה שלו מנשה. כמו כן, מתיאוס עדיין מתלבט האם להציב בהרכב את אלברטו זפאטה או את אבי כנפו.

"מצפה לנו משחק מאוד קשה, נגד אחת הקבוצות הכי טובות בארץ מבחינת סגל השחקנים, שלאחרונה חזרה לכושר טוב ולצמרת הגבוהה", סיפר בלם נתניה זאביק חיימוביץ'. "לשחק בטדי זה תמיד חוויה ואני מקוה שנדע להמשיך את הקו של הרצון, הלחימה והכדורגל הטוב שהצגנו מול מכבי חיפה. כולם מודעים לחשיבות של המשחק הזה לאור התוצאות והאפשרות לצמצם עוד את הפערים בצמרת. אנחנו נוסעים במטרה לתת את הכל ולעשות את המקסימום כדי לחזור לנתניה עם נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully