וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול עלול להיעדר חצי שנה

קשרה של הפועל תל אביב, שנפצע כתוצאה מהתיקול עם אוקוצ'ה, יעבור ניתוח כשהחשש הוא שבנוסף לשבר הוא סובל מקרע ברצועה

שחקנה של הפועל תל אביב, שי אבוטבול, עלול להיעדר מהמגרשים עד חצי שנה, מה שאומר שהוא בספק גדול גם לפתיחת העונה הבאה. הקשר שבר את קרסולו אתמול (שבת) בעקבות תיקול חריף של חלוץ בני סכנין, אובודו אוקוצ'ה, ויעבור היום ניתוח בכדי לבדוק אם בנוסף לשבר הוא סובל גם מקרע ברצועות. אם יתברר שהוא סובל גם מקרע, החלמה מפציעה שכזאת לוקחת חצי שנה ויותר.

למרות הניצחון החשוב אתמול על בני סכנין, האווירה בחדר ההלבשה של האדומים היתה עצבנית וסוערת עקב פציעתו של אבוטבול. שמחת הניצחון הפכה מהר מאוד לעצבים על המשחק הברוטלי של חניכיו של אייל לחמן. שחקנים בהפועל תל אביב טוענים כי אוקוצ'ה רצה לסגור חשבון עם אבוטבול על ויכוח שפרץ בין השניים דקות ספורות לפני כן. אם אכן יצליחו להוכיח את הדבר, הרי שמדובר בעילה לתביעה ואבוטבול יוכל לדרוש פיצויים בבית המשפט.

הקשר המאושפז של האדומים קיבל היום עשרות טלפונים מאוהדים שאיחלו החלמה מהירה. אייל לחמן ואוקוצ'ה צפויים לבקר את אבוטבול מאוחר יותר היום בבית החולים תל השומר, על מנת להתנצל בפניו. דני בונדר ועידן סרור, שחקני הפועל תל אביב המושאלים לעירוני קרית שמונה, עשו את כל הדרך מהצפון כדי לבקר את חברם המאושפז.

שחקנים בהפועל תל אביב עדיין לא נרגעו מהתרחשויות אתמול במגרש: "זה הסיוט של כל שחקן", אמר אחד האדומים. "מי שעושה דברים כאלה במגרש, פשוט אין לו כבוד למקצוע. כולנו מחזיקים אצבעות לשי שיחזור למגרשים כמה שיותר מהר. אין לנו סגל רחב ואני מקווה שנוכל להתגבר על חסרונו במגרש". אוקוצ'ה התנצל אתמול בסיום המשחק ואמר: "אני מאוד מאוד מצטער. אני מאחל לו החלמה מהירה. הלכתי לכדור ולא לרגל. זה חלק ממשחק הכדורגל. אני מקווה שיבינו אותי ומי שאומר שעשיתי את זה בכוונה לא מבין כדורגל".

בינתיים, בהפועל כבר חושבים על המשך המירוץ בליגה ובגביע. למרות שבתחילת העונה השתמש אלי גוטמן בדגלאס דה סילבה כקשר אחורי, כרגע מרוצים בקבוצה מתפקודו כמגן ימני וככל הנראה יהיה זה אביחי ידין שיעלה בהרכב על חשבונו של אבוטבול, כשעומרי קנדה ישוב לספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully