וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאטלר בדרך החוצה מדנבר?

1.3.2009 / 12:11

דנבר ניסתה להחתים את קאסל לפני שהלך לקנזס סיטי, הקוורטרבק הנוכחי נעלב: "אני בהלם מזה". קית' ברוקינג חתם בדאלאס

האם ג'יי קאטלר בדרך החוצה מדנבר? לפחות על פי איך שהוא נשמע, התשובה חיובית. "אהבתי לשחק פה", סיכם קאטלר והסביר, "ואני רוצה להמשיך אבל לא נותנים לי הזדמנות". מסתבר שלפני שהועבר מאט קאסל לקנזס סיטי ניסה המאמן החדש ג'וש מקדניאלס לצרפו לדנבר, וקאטלר קלט את המסר. "אני בשוק, אני ממש בהלם מזה. אני לא יודע אם הם חושבים שאני לא יכול להריץ את הקבוצה הזו".

לאחר 11 שנה נפרד ביום שישי הליינבקר המצוין קית' ברוקינג מאטלנטה, ולא עבר אפילו את הסופשבוע כשהוא מובטל. ברוקינג חתם בדאלאס על חוזה בן 6 מיליון דולר לשלוש שנים. "היו לי רגשות מעורבים בעזיבה ובהצטרפות לקבוצה חדשה", אמר ברוקינג, "חבל לעזוב מועדון ואוהדים כאלה, אבל אני שמח ונרגש לעבור לקאובויס ולשחק תחת וייד פיליפס".

הקאובויס החתימו גם את ג'ון קיטנה, הקוורטרבק שיגיע מדטרויט ויגבה את טוני רומו. במסגרת טרייד עם הליונס נתנה דאלאס את מגן הפינה אנת'וני הנרי. ברנדן מור, הגארד של הג'טס, ישוב לקבוצה לאחר שלא נמצא לו מחליף, ויזכה לשכר של 16 מיליון דולר לארבע שנים. יוסטון שכרה את שירותיו של הקיצוני הגנתי אנטוניו סמית' שמגיע מאריזונה, ותשלם לו 35 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות.

ג'ייסון בראון, הסנטר של בולטימור, לא ייכנס לאוברדראפט (אם לא יעשה שטויות). בראון חתם בסט. לואיס על חוזה בן חמש שנים ששווה 37.5 מיליון דולר, 20 מיליון מתוכם בכסף מובטח. הוא הפך בכך לסנטר היקר ביותר בליגה. מי שטרם מצא קבוצה הוא טי ג'יי חושמנזאדה, התופס שנפרד מסינסינטי. חוש ביקר את מינסוטה וייקינגס, אבל לבנגאלס יש עבורו הצעה שעשויה להשאיר אותו אצלם.

ניו יורק ג'איינטס צירפה לשורותיה את מייקל בולי, הליינבקר בן ה-26 שמגיע מאטלנטה. בולי צפוי להשתכר 15 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות. גם התאקל ההגנתי רוקי ברנארד, ששיחק בשבע שנותיו בליגה בסיאטל, יצטרף לענקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully