וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אליפות לוקחים איפשהו במאי"

מאמן הפועל ת"א לא רצה לדבר על התואר למרות צימוק הפער מהמוליכה לנקודה. על העבירה ששברה לאבוטבול את הקרסול אמר: "לא קשור לכדורגל"

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל תל אביב ניצחה היום (שבת) את בני סכנין 0:1 בבלומפילד, אחרי פנדל מוצלח של השוער וינסנט אניימה. בסוף המשחק לשני הצדדים היו תלונות. קשר הפועל תל אבי, שי אבוטבול, תוקל בחריפות על ידי אבודו אוקוצ'ה, נלקח לבית החולים, ולאחר בדיקה התגלה כי הוא סובל משבר בקרסול, וייעדר לפחות למשך חודשיים. מאמן הפועל תל אביב ושחקניו מחו על המשחק האגרסיבי של בני סכנין. בצד השני, סכנין הרגישה מקופחת לאחר שלטענתה היו אמורים להישרק לזכותה שני פנדלים, וכמו כן שוערה מאיר כהן קיבל כרטיס אדום.

לאלי גוטמן היו טענות גם כלפי שחקניו, למרות הניצחון: "ללא ספק לא הייתי מרוצה היום. אנחנו יוצרים אינספור התקפות מתפרצות ולא מצליחים להכין את המצב הנכון לשער. אבל יש משחקים שצריך לבוא ולקחת שלוש נקודות".

"ברגעים שבהם שיחקנו את המשחק שלנו ראינו את הפועל תל אביב הטובה. ברגעים שהמשחק התחיל להיות מבולגן זה מסתבך. כשהורחק להם השוער המשחק עוד יותר מבולגן. אנחנו צריכים לשחק את הכדורגל המסודר והנכון ואז נשחק טוב".

גוטמן לא רצה לדבר על אליפות: "עוד משחק אחד ואנחנו מסיימים את הסיבוב השני. יש לנו דרבי, ואנחנו יודעים מה המשמעות של דרבי. היום לא היינו טובים ולקחנו שלוש נקודות. ברגע שאתה לוקח שלוש נקודות כשאתה לא משחק טוב, אז אתה בדרך הנכונה. אליפות לוקחים איפשהו במאי בחום. היום ירד גשם של פברואר".

אניימה, שנבחר לשחקן המצטיין של המשחק היה מרוצה מההופעה שלו: "אני שמח שאני ה-MVP. זה מצחיק בתנאים האלה עם הגשם והרוח". על הפנדל שהוא בעט, והעובדה שהוא התאמן על בעיטות מ-11 מטר, אמר השוער: "נבחרתי על ידי המאמן. כשנותנים לך אחריות צריך לעבוד עליה". אניימה היה מרוצה גם מהאווירה בקבוצה: "הרוח של הקבוצה מצוינת והיא עוזרת לנו. כולם חושבים חיובי על כל נקודה שאנחנו יכולים להשיג בכל משחק".

גילי ורמוט התלונן על המשחק האגרסיבי של סכנין, אך אמר שזה לא היה מפתיע: "הזהירו אותנו כל השבוע על המשחק האגרסיבי של סכנין, אבל אף אחד לא האמין שזה יסתים ככה. לחמן אמר באמצע השבוע שסתם עושים עליהם עליהום, וראינו היום שהוא סתם דיבר. כואב לי הלב על שי. הוא בעונה הכי טובה שלו והוא יחסר לנו מאוד".

לגבי היכולת במשחק הזה, והדרבי בשבוע הבא, אמר ורמוט: "כל משחק הוא לגופו. פתחנו טוב את המשחק אחרי זה היתה אצלנו ירידת מתח. בשבוע הבא זה משחק אחר לגמרי. ואני מאמין שנציג יכולת הרבה יותר טובה."

"שיחקנו מספיק טוב כדי לנצח"

בצד המפסיד של בני סכנין היו טענות קשות כלפי השופט, שלא שרק, לטענתם, לשני פנדלים. המאמן אייל לחמן: "הכוח שלנו לא עד כדי כך גדול שאנחנו יכולים להתמודד בשבועיים עם 4 פנדלים שלא נשרקים לנו ושער אחד שנפסל. עד היום לא שמעו מילה אחת מסכנין על השופטים. היינו אמורים לרדת עם 0:2 היום במשחק".

לחמן ידע למי לתת קרדיט על הניצחון: "שוער ענק עצר אותנו לבד במחצית השנייה, והיום גם השופט עצר אותנו. היום שיחקנו מספיק טוב כדי לנצח את המשחק. היו 60 דקות של שליטה שלנו במגרש".

שי אבוטבול, שתוקל בחריפות על ידי אבודו אוקוצ'ה, נלקח לבית החולים ולאחר בדיקות נתגלה כי הוא סובל משבר בקרסול. אבוטבול יעבור מחר ניתוח. מעבר לשבר ישנו חשש לקריעה ברצועות. אם באמת תאובחן קריעה, הרי שאבוטבול סיים את העונה.

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן פנה לאוקוצ'ה לאחר התיקול החמור, ואומר לו: "זאת כניסה כדי לשבור רגל". לאחר מכן, במסיבת העיתונאים, אמר גוטמן לחלוץ: "לצערי צדקתי". ההערכה הראשונית היא שאבוטבול ייעדר לחודשיים, ובהפועל מקווים שהקשר לא סיים את העונה.

אוקוצ'ה עצמו אמר על התיקול החריף: "אני מאוד מאוד מצטער. אני מאחל לו החלמה מהירה. הלכתי לכדור ולא לרגל. זה חלק ממשחק הכדורגל. אני מקווה שיבינו אותי ומי שאומר שעשיתי את זה בכוונה לא מבין כדורגל".

גוטמן התייחס לאוקוצ'ה במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "זה שחקן שאני אימנתי. הוא שחקן שבדרך לכל נותן הכל לקבוצה, אבל מה שהיה היום זה לא היה קשור לכדורגל. הוא לקח לשי את מה שכל שחקן רוצה לעשות כשהוא מסיים את המשחק וזה להגיע לאימון הבא". המאמן היה כל כך נסער שהוא הפסיק את מסיבת העיתונאים באמצע בטענה שהוא עצבני מכדי לדבר.

לגבי התלונות על המשחק האגרסיבי של קבוצתו, אמר מאמן סכנין: "באנו היום במטרה לעשות התקפה ולהזים את כל מה שמדברים עלינו. עם 3 חלוצים ו-4 שחקני הגנה. למרבע הצער נוצר מצב ששחקן של הפועל ת"א נפצע. זה כואב אבל זה חלק ממשחק כדורגל. אך אחד לא עשה את זה בכוונה. אני יכול להצטער בשביל שי אבוטבול שהוא סמל. היום לא ספגנו כרטיס אדום כתוצאה מעבירה, אלא כתוצאה מרגע של מחלוקת".

מאמן סכנין חושב גם שהעליהום התקשורתי נגד קבוצתו הוא הסיבה לטעויות השיפוט נגדה: "המנטרה שסכנין משחקת אגרסיבי מדי צריכה להיפסק, כי היא יוצרת אנטי והיום אולי התוצאה של האנטי הזה הוא שלא שרקו את הפנדלים לטובתנו. היום שיחקנו יותר טוב מהפועל תל אביב. אם הכול היה הולך לפי החוקה היינו מנצחים". לגבי ההמשך, אמר המאמן: "היום ירדנו במקום אחד. אנחנו רוצים להתרכז בכדורגל חיובי והיום שיחקנו כדורגל חיובי".

מנהל קבוצת סכנין, ג'מאל גנאים, זעם בסוף המשחק: "צריך לשלוח את השופט הזה לחקירה אזרחית. בסכנין זועמים מאוד על השיפוט וטוענים שלקחו להם כבר שש נקודות.

גם מאיר כהן זעם על האדום שהוא קיבל: "הלכתי לראות את זה בטלוויזיה אחר כך. נגחתי בכדור וכולם רואים את זה, לא היה אדום. לא היה להם פנדל, לא היה ולא נברא. הפועל תל אביב לא צריכה שהשופט ייתן לה מתנות. רואים בבירור שאני נוגח קודם כל עם הראש. לא יכול להיות שיעשו מה שהם רוצים עם קבוצות קטנות. בשבוע שעבר זרקו עלי שני מצתים פגע לי אחד בגב, השופט אמר לי שהוא לא ירשום את זה בדו"ח. אני לא אומר שזה משהו אישי. יכול להיות שהוא חשב שזה יהיה משחק קל עבורו. זה משחק קשה. השופט קבע את תוצאת המשחק וחבל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully