וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: סיאבונגה נקוסי בספק ליום שני

דור בלך

28.2.2009 / 14:03

הקשר נטש את האימון, מנשה עשוי להחליפו נגד בית"ר ירושלים. שחקן בקבוצה: "אסור לחשוב על ההפרש". מתיאוס מתלבט אם לעלות עם זאפטה

תחת גשם שוטף המשיכה מכבי נתניה את הכנותיה לקראת משחק הצמרת נגד בית"ר ירושלים. דדי בן דיין שוב ערך אימון מלא וצפוי להיות כשיר למשחק. מי שנפצע הערב (שבת) במהלך האימון הוא סיאבונגה נקוסי, שנטש את האימון ורק מחר יתברר האם יהיה כשיר. שלו מנשה תפס את מקומו בהרכב הראשון לאחר הפציעה, ויחליפו במידה ולא יהיה כשיר. עם זאת, ייתכן כי גם אם סיאבונגה יהיה כשיר, יועדף מנשה, מלך השערים והבישולים של נתניה עד כה, על פני הדרום אפריקאי המאכזב.

כבר במהלך האימון עודכנו בקופסא על הפסדה של חיפה, מה שהעלה את מצב הרוח והגביר את קצב האימון על אף התנאים הקשים. גם היום וגם אתמול האימון היה קצר מהרגיל בעקבות תנאי מזג האוויר והחשש של לותר מתיאוס מפציעות השחקנים. בנתניה מודעים לעובדה כי ניצחון בהפרש של שני שערים על בית"ר יחזיר אותם למקום הראשון, אך שחקני הקבוצה חוששים מהמפגש מול מאמנם לשעבר.

"אסור לחשוב על ההפרש, אלא רק על הניצחון", סיפר שחקן בקבוצה. "ראובן מכיר אותנו הכי טוב בליגה והוא יודע איך לעצור אותנו. בסיבוב הקודם הוא עשה לנו בית ספר, אסור ליפול ככה שוב". מתיאוס צפוי להמשיך בשיטת המשחק באמצעותה ניצח את מכבי חיפה, כשהשינויים היחידים שצפוים הם חזרתו של בן דיין על חשבון אוראל דגני, וההתלבטות בין שלו מנשה לנקוסי. מתיאוס גם שוקל לעלות בהרכב את אלברטו זאפטה, על אף שביעות רצונו מיכולתו של אבי כנפו במשחק נגד חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully