וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד המליץ, מחפוד הכניס, בן נעים כבש

28.2.2009 / 21:15

הבעלים של הפועל פ"ת ביקש השבוע מהמאמן לשלב את החלוץ, שהבקיע את שער הניצחון נגד הכח. דודו דהאן בא בטענות לשוער שלו בסיום

אין ספק שזאב זלצר למד איך לדבר עם השחקנים שלו. בשבוע שעבר, לפני הניצחון על מכבי תל אביב, הוא החדיר בהם אמונה. היום (שבת), רגע לפני המשחק הקריטי מול הכח עמידר רמת גן (0:1), זה שיכול לחלץ את הקבוצה שלו מהתחתית, הוא החליט על דרך מקורית לשמירת המומנטום. המאמן הקרין לשחקנים סרט שערך על גיבורי ספורט מכל הזמנים. בסט הופיעו קרל לואיס, פלה, לאנס ארמסטרונג ועוד ספורטאים מובילים. לאחר חמש דקות זלצר סיכם את הסרט ואמר לחניכיו: "שימו לב לעבודה הקשה ולכמיהה של אותם שחקנים לנצח". "הסרט הזה בהחלט עזר", סיכם אחד השחקנים. "זלצר אמר לנו שהסרט מדבר בעד עצמו, קלטנו את המסר ויצאנו לשחק. לא היה משחק טוב שלנו, אבל העיקר שניצחנו".

חוץ מזה, בהפועל פתח תקוה לא הפסיקו לחבק את ארמון בן נעים בסיום הניצחון, 0:1. החלוץ, שנכנס כמחליף שלוש דקות קודם לכן, כבש בדקה ה-83 את שער הניצחון באחד השערים המוזרים ביותר העונה, כאשר כדור שוער רשלני של ז'וסלן מאייבי הגיע לחלוץ, שעט על המציאה, העניק ניצחון שני ברציפות למלאבסים והרחיק את קבוצתו מאיזור הסכנה.

ובינתיים מתברר כי מי שהמליץ על שילובו של בן נעים הצעיר הוא הבעלים, רונן אלעד, שפנה השבוע למאמן שלו, אלי מחפוד, וביקש ממנו להכניס את החלוץ מכיוון שהוא מרגיש כי הוא זה שהולך לכבוש השבוע. לאחר המשחק הגיע אלעד לכיוונו של מחפוד שחיבק אותו. "אלעד אמר לי שיש לו תחושה שאם בן נעים ייכנס, אולי נשיג עוד שלוש נקודות, ואני שמח שזה הצליח", הודה מחפוד בסיום. בפתח תקוה אמרו בסיום כי אחרי ששער של בן נעים העלה את הקבוצה ליגה בשנה שעברה, אולי השער שלו יהיה זה שישאיר את הקבוצה בליגה.

מחפוד הוסיף בהתייחסו למשחק ואמר: "אני לא חושב שהיה לנו הרבה מזל. במחצית השנייה שלטנו, הגענו לשניים או שלושה מצבים והתכוננו למצבים הנייחים שלהם. יש לנו שלושה ניצחונות רצופים יחד עם הגביע, וזה נותן אוויר וביטחון. התקדמנו בטבלה והתרחקנו מהכח". שביט אלימלך הוסיף: "בליגה הזו, כשאתה מנצח בשני משחקים רצופים אתה עם הפנים למעלה, וזה מאוד מפתה על הצמרת, אך אחרי הפסדים אתה נמצא קרוב מאוד לתחתית וזה הכדורגל. אין ספק שהניצחון הזה מרחיק אותנו מהכח ועוזר לנו בהמשך הדרך".

אגב, החל מהדקה ה-70 פתח תקוה זעמו על כך שלא נערך חילוף. בסיום הפגינו האוהדים אהבה גדולה לבן נעים, ואמרו: "חלק מהמחאה שלנו היא בעקבות העובדה שאנחנו רוצים יותר שחקני בית בהרכב וחלק ממנה היא בעקבות המגמה הניהולית. אפשר לומר שבעניין החלק הראשון, זה ניצחון גדול מאוד".

בהכח היו לא מעט טענות בסיום כלפי השוער, ז'וסלאן מאייבי, שטעות שלו עלתה לסגולים ביוקר ובשתי נקודות חשובות במאבק על ההישארות. דודו דהאן, מאמן הקבוצה, גער בשוער שלו בסיום כאשר השוער עצמו רץ לחדר ההלבשה והחל לצעוק לכל עבר.
למרות הדברים, בהכח באו בטענות במקביל גם לשופט וטענו כי בוצעה עבירה על השוער כשבן נעים נכנס עם רגלו במאייבי ובעקבות זאת נכנס השער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully