וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "לא שיחקנו כדורגל"

28.2.2009 / 19:32

מאמן מכבי חיפה, שהפסידה לקרית שמונה עונה למבקרים: "לא אנחנו הכתרנו את עצמנו לאלופים". כהן: "השחקנים שמו את הלב על המגרש"

בשבוע שעבר אמר מאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס, כי קבוצתו פתחה מחדש את מאבק האליפות עם מכבי חיפה. אלא שאם לשפוט על פי המשחק היום, הרי שמכבי חיפה עצמה פתחה מחדש את מאבק האליפות- המאבק עם עצמה. מוליכת הטבלה הפסידה 1:0 לקרית שמונה, במשחק שלא החמיא לאף אחת מהקבוצות, ובוודאי לא לקבוצה שמתיימרת לנסות ולזכות באליפות העונה.

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, ידע שההופעה של קבוצתו לא היתה ראויה, אפילו תחת מזג האוויר הבעייתי, שגרם למגרש להפוך לביצה: "לא שיחקנו כדורגל. קרית שמונה ניצלה טעות בהגנה שלנו וזה הספיק. אם אנחנו מפסידים שני משחקים ברציפות משהו לא טוב עובר עלינו". למרות זאת, לוי אינו מרים דגל לבן: "אלה זמנים שצריך לדעת להתמודד איתם, ונעשה הכל כדי לצאת מזה. קודם כל צריך לשחק כדורגל יותר טוב. היום בסך הכל אין לי טענה על ההקרבה. שחקנים הקריבו, אבל כדי לנצח הרבה משחקים ברציפות צריך להגיע ליותר הזדמנויות, מה שאנחנו לא עושים, ואת זה נצטרך לשפר".

לוי גם הגיב לביקורת שנמתחת עליו לאחר שני המשחקים האחרונים מצד האוהדים והתקשורת: "מה שקובע תמיד היא התוצאה. כשהתוצאה טובה אומרים שהשינויים שלי הם בסדר. כשלא עושים שינויים אומרים שאני מקובע, אבל בסופו של דבר קובעת התוצאה. במקרה של היום ייצבנו את משחק ההגנה, השחקנים באמת נאבקו, חוץ משגיאה אחת שעשינו וספגנו. בדיעבד צריך לעשות את הדברים יותר טוב. לא אנחנו הכתרנו את עצמנו לאלופים. הפתיחה שלנו גרמה לרמת ציפיות מאוד גבוהה. אין לי שום עניין לתרץ. כבר אמרתי שאין הבדלים בין קבוצות הצמרת. צריך לבוא להסתכל על האמת ולעשות את הדברים יותר טוב".

"השחקנים שמו את הלב על המגרש"

בקרית שמונה היו מרוצים מאוד מהתוצאה, שהושגה לעיני האוהדים המקומיים. מאמן הקבוצה, אלי כהן אמר בסיום: "היו לנו כמה תקלות כשלא הצלחנו לשמור על תוצאה גם מול בית"ר ירושלים וגם מול מכבי תל אביב. כנראה שאנחנו יודעים לשחק טוב יותר נגד הגדולות ואני שמח". גם כהן יודע כי תנאי המגרש סייעו לקבוצתו, בעיקר מרגע שהיא נטלה את ההובלה: "גם מזג האוויר היה היום לטובתנו, כי חיפה לא הייתה יכולה לפתח את הכדורגל הרגיל שלה".

כהן החמיא לשחקניו, והעניק להם את מלוא הקרדיט על הניצחון הגדול על מוליכת הטבלה, שהרחיק מעט את קבוצתו מהתחתית הבוערת: "השחקנים שמו את הלב על המגרש, ידעו שהתנאים לטובתנו וניצלו אותם. סוף סוף עשינו את הסוויץ' ושברנו את הקרח. זה מאוד מאוד חשוב מנטלית לשחקנים שהיה להם משהו טעון בראש. העיקה עליהם העובדה שהם לא ניצחו 12 משחקים. אני מאמין שעכשיו נקבל קצת ביטחון ורוח גבית מהניצחון. היה חסר לנו מזל העונה, ומגיע לנו מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully