וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נצרת מודאגים מהמצב הכלכלי

יצחק סולומון

28.2.2009 / 15:19

בקבוצה סיפרו שחקנים כי קיבלו את משכורת דצמבר וינואר בצ'קים דחויים ואף החרימו את אחד האימונים כמחאה. היו"ר: "יש בעיות בשפע"

שחקנים במכבי אחי נצרת מודאגים מהמצב הכספי הקשה. הסיבה: השחקנים קיבלו את משכורת החודשים דצמבר וינואר בצ'קים דחויים. משכורת חודש דצמבר שולמה בצ'ק ל-22 במרץ, ואילו משכורת חודש ינואר שולמה בצ'ק ל-22 באפריל. לאחרונה החרימו השחקנים את אחד האימונים כמחאה.

שחקנים בקבוצה סיפרו כי נמסר להם ש"זה מה יש". השחקנים נאלצו לקבל את הצ'קים הדחויים, למרות שיצטרכו להמתין עוד זמן רב עד לפירעון. מדובר בכסף שכבר אמור היה להיות בחשבון הבנק שלהם. שחקנים בקבוצה הביעו את חששם כי הנושא הכספי יחבל בסיכויי הקבוצה לעלות לליגת העל. עוד טענו שחקנים בקבוצה כי מספר בכירים וזרים קיבלו את שכרם במועד, אולם הם נאלצים להמתין חודשים ארוכים. טענה זו מוכחשת בתוקף על ידי ההנהלה.

"יש בעיות כספיות בשפע במכבי אחי נצרת. מלא בעיות", מודה יושב ראש הקבוצה, כאיד אבו עייאש. "לא הייתה תקופה כזו של בעיות. יש תוכנית הבראה מסודרת, אני מאמין שזה ייקח זמן, אבל אנחנו על הדרך. העירייה עושה את שלה ומעבירה מיליון שקל בשנה, אבל 700 אלף שקל מזה הולכים למס הכנסה על חובות עבר".

אבו עייאש מאשים: "אנשי עסקים מהמגזר הערבי לא עוזרים לנו. אני מנצל את הבמה וקורא להם לעזור. הם אומרים שהמצב הכספי קשה, אבל אני לא חושב שזה עד כדי כך. זו קבוצה שמייצגת סדר גודל של 200 אלף בני אדם. אם כל אחד מהם ייתן רק חצי שקל ביום, נגיע רחוק".

בנצרת טוענים כי בסיום העונה יסתיים חוזה לשלוש שנים של אבו עייאש עם הקבוצה, ושני הצדדים עשויים להיפרד. "אין הסכמים, אשמח מאוד גם היום וגם בכל תקופה לעזוב אם יהיה מישהו שייקח את הקבוצה. אני לא לוקח את הג'וב הזה לכל החיים. אם יהיה מישהו שיידע לעשות את העבודה יותר טוב ממני, אברך אותו", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully