וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: ורד ויצחקי כשירים

דור בלך

28.2.2009 / 18:29

יצחקי, שעדיין סובל משפעת אמור לפתוח בהרכב מול נתניה. עטר עדיין מתלבט האם לעלות עם ורד המחלים ממתיחה בשריר, או עם זנדברג

עידן ורד וברק יצחקי, שנעדרו מאימוני בית"ר השבוע, שבו להתאמן היום (שבת) ויהיו כשירים למשחק הצמרת נגד מכבי נתניה ביום שני. ליצחקי, אשר סבל משפעת ירד החום, ועל אף שעדיין לא החלים לגמרי מהמחלה, הוא יהיה כשיר ויפתח בהרכב הקבוצה. ורד, אשר מתח את שריר המפשעה באימון ביום שני וערך בכל השבוע אימונים אישיים קלים, יהיה כשיר גם כן, אך ראובן עטר עדיין מתלבט האם לפתוח עם הקשר או לתת את הקרדיט למיכאל זנדברג, שנכנס כמחליף מול בני יהודה וגילה יכולת טובה.

עטר כבר נזף בשחקניו לפני כחודש על כך שרבים מהם אינם מתאמנים באופן סדיר במהלך השבוע וחוזרים לשגרת אימונים רק לקראת המשחק. המאמן החליט באופן עקרוני שלא לפתוח עם שחקנים שלא התאמנו באופן סדיר, אלא שיצחקי ו-ורד לא היו כשירים ובצוות המקצועי יודעים כי לא זילזלו באימונים. המאמן עדיין לא תירגל את ההרכב לקראת המשחק מול קבוצתו לשעבר, אך נראה כי לא צפויים שינויים משמעותיים בהרכב, פרט לדריו פרננדס, שיחזור על חשבונו של שמואל קוזוקין.

כמו כן, קיימת התלבטות בין זנדברג לורד. רק מחר בבוקר, באימון המסכם של הקבוצה, יבחן עטר את כושרו של ורד ויחליט האם יפתח. עם זאת, כנהוג בשבועות האחרונות המאמן לא יודיע לשחקניו על ההרכב עד לאסיפה המסכמת לפני המשחק. עטר, אשר מכיר היטב את מכבי נתניה, מודע לכך שמירב כוחה במשחק האגפים ויבקש משחקני הקישור לשמור על מגני הקבוצה, דדי בן דיין וקלמי סבן. המאמן גם מודע לחולשותיה של נתניה, וינסה לנצל את ההגנה האיטית שלה באמצעות מהירותם של ברק יצחקי ועמית בן שושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully