וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר אין כל כך אחווה בפילדלפיה

28.2.2009 / 13:32

שלושה מהעיטמים הותיקים נוטשים את הקבוצה: בקהאלטר ודוקינס לדנבר, שפארד לניו יורק ג'טס. קית' ברוקינג עוזב את אטלנטה

לאחר שטמפה ביי שיחררה חמישה שחקנים ביום אחד, הגיעה הנטישה ההמונית הבאה, הפעם מפילדלפיה, ששלושה משחקניה הותיקים סיכמו בקבוצות אחרות. מגן הפינה ליטו שפארד ילבש בעונה הקרובה את מדי הג'טס, שיתנו לאיגלס בחירת סיבוב חמישי בדראפט 2009 ועוד בחירה בדראפט 2010. הסייפטי הותיק בריאן דוקינס צפוי לעזוב את הקבוצה לאחר 13 שנים ולהצטרף לדנבר ברונקוס, שהביאו גם את קורל בקהאלטר, שהיה הרץ המחליף של בריאן ווסטברוק. פילדלפיה עצמה צירפה את התאקל הימני סטייסי אנדרוז שמגיע מסינסינטי.

הג'טס לא נעצרו בגזרת שפארד וסגרו סופית את צירופו של הליינבקר בארט סקוט שמגיע מבולטימור. הוא צפוי להשתכר 48 מיליון דולר בשש השנים הקרובות. גם דנבר לא הסתפקה בהחתמתו של בקהאלטר וגיבתה אותו עם ג'יי ג'יי ארינגטון, הרץ האחורי שלא הרשים בקריירה שלו באריזונה. ג'ונתן ווילמה, שקיבל הצעה מטמפה ביי, יישאר בסופו של דבר בניו אורלינס, בה חתם לחמש שנים,

החתמות נוספות בליגה: קרי קולינס, הקוורטרבק של טנסי, יישאר בטייטאנס לאחר שחתם לשנתיים על חוזה של 15 מיליון דולר. בולטימור הביאה את מגן הפינה דומיניק פוקסוורת', שחתם על חוזה של 27 מיליון דולר לארבע שנים. פוקסוורת' מגיע מאטלנטה, שאיבוד משמעותי לא פחות שלה הוא קית' ברוקינג, הליינבקר בן ה-33 שבילה את כל שנותיו בליגה בפאלקונס והגיע במדיהם חמש פעמים לפרובול. הוא הפך לשחקן חופשי ויחפש קבוצה אחרת לסיים בה את הקריירה.

וושינגטון, שהחתימה את אלברט היינסוורת' על חוזה של 100 מיליון דולר לשבע שנים, צירפה גם את הקורנרבק דריק דוקרי, שרק לפני שנתיים עזב אותה וחתם על חוזה של 7 שנים בבפאלו, אך שוחרר ממנה לאחר שנתיים. יוסטון השאירה בשורותיה את שחקן הקו האחורי יוג'ין ווילסון, לו תשלם 11.3 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully