וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש האומות: צרפת פתחה את המרוץ

רועי פרידמן

28.2.2009 / 0:26

ראגבי: ה"לה בלה" ניצחו בפאריס את האלופה ווילס 16:21, והכניסו את עצמם, את אנגליה ואת אירלנד חזק לתמונת הזכיה בטורניר

במשחק שהוקדם במסגרת טורניר שש האומות ליום ששי בערב, ניצחה צרפת את אלופת הטורניר ווילס 16:21 (13:13) במשחק דרמטי בפאריס. הניצחון של הצרפתים פתח לחלוטין את הטורניר גם מבחינתם, אחרי הפסד שלהם במשחק הפתיחה לאירלנד. זה היה ההפסד הראשון של הוולשים בסגרת שש האומות, אחרי שבעה ניצחונות רצופים בטורניר.

הפתיחה הייתה של האורחים, מול הרכב לא מנוסה של המארחים. סטיבן ג'ונס הבקיע שתי בעיטות עונשין לעומת אחת של מורגן פארה המקומי. הצרפתים נכנסו לאט לאט למשחק, והייתה להם הזדמנות גדולה ליד קו השער של הוולשים, אלא ששופט הטלוויזיה התבקש על ידי השופט מארק לורנס לבדוק אם הכדור עבר את הקו, ופסק על עבירה לחובת המקומיים. וכמו בכדורגל, מי שלא מצליח להבקיע טריי, מקבל אחד בצד השני. דקה 24 – הוצאת חוץ לטובת הוולשים על קו מחצית המגרש מצד ימין. הוולשים זוכים בכדור, וטום שנקלין פורץ לתוך השטח הצרפתי. מהראק שנוצר אחרי שהוא תוקל שוחרר הכדור ללי ביירן, שפרץ מצד שמאל וחתך פנימה לטריי עם המרה של ג'ונס – 3:13 לאורחים. אלא שהצרפתים לא נשברו. פארה הוסיף עונשין בדקה ה-30 וממש עם סיום המחצית אחרי סקראם פרץ אימנול הרינורדוקי לכיוון קו השער של הוולשים, ועם עבודה של הפורוורדס הצרפתיים נכנס פנימה. ההמרה של פארה הייתה הפעולה האחרונה במחצית – 13:13.

במחצית השנייה זה היה משחק של ההגנות, בעיקר זו של הצרפתים. מה שהספיק להם הייתה פריצה מצויינת לטריי של סדריק היימנס בדקה ה-53 ויתרון ראשון במשחק. ההגנות המשיכו לשחק תפקיד, כאשר פארה וג'יימס הוק הבקיעו עונשין כל אחד. לווילס עוד הייתה הזדמנות גדולה כאשר הפורוורדס שלה הגיעו ממש עד לקו השער של הצרפתים, אבל ההגנה הצרפתית חטפה את הכדור והרחיקה אותו למרכז המגרש. הצרפתים עוד ביצעו עבירה והוולשים הגיעו כ-10 מטר מקו השער של היריבה, אך הם איבדו את הכדור והמשחק הסתיים בניצחון גדול של הביתיים 16:21. בשבת יתמודדו אירלנד ואנגליה, במשחק שבכל תוצאה יסבך מאוד את הטבלה.

צוברי הנקודות לצרפת:

טרייז : טיירי דוסותוואר, סדריק היימנס
המרה : מורגן פארה
עונשין: פארה 3

וויילס:

טריי : לי ביירן
המרה: סטפן ג'ונס
עונשין : ג'ונס 2, ג'יימס הוק

  • עוד באותו נושא:
  • שש האומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully