וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד טיילור ישחק בפטריוטס

27.2.2009 / 19:40

הרץ הותיק צפוי להצטרף לקבוצה של בליצ'יק לאחר 11 עונות בג'קסונוויל. הג'טס יצרפו את בארט סקוט, קלן ווינסלו עובר לטמפה ביי

לאחר עונת 2003 הביאו ניו אינגלנד פטריוטס את קורי דילון הותיק למשבצת הרץ האחורי. התוצאה הייתה עוד טבעת ושלוש שנים נאות של דילון בקבוצה. ביל בליצ'יק מנסה לחזור על הנוסחה הזו, הפעם עם פרד טיילור ששוחרר מג'קסונוויל לפני שבועיים. הפטריוטס סיכמו עם הרץ האחורי הותיק על הצטרפותו לקבוצה, אותה העדיף על פני בפאלו. טיילור צפוי לסיים את הקריירה לאחר הקדנציה בפטריוטס, כשבאמתחתו 11 שנים בג'אגוארס. מי שלא ימשיך בפאטס הוא הליינבקר הותיק וזוכה שלושת הסופרבולים של ניו אינגלנד, מייק ורייבל, שיצטרף לקנזס סיטי תמורת בחירת דראפט.

הג'טס לקחו מבולטימור לא רק את מתאם ההגנה, אלא גם את אחד ממעוזיה. רקס ריאן מביא עמו נדוניה נאה לניו יורק - הליינבקר הותיק בארט סקוט, שצפוי לחתום על חוזה בן שמונה מיליון דולר לעונה (עד חמש שנים). גם מגן הפינה קורי אייבי יבקר בניו יורק, כשנדבך נוסף (והחשוב מכולם) מהגנת הרייבנס, הליינבקר ריי לואיס, צפוי למצוא קבוצה אחרת. על פי מקורות המקורבים לשחקן, אין סיכוי שיסיים את הקריירה בבולטימור.

טרייד מעניין בין טמפה ביי לקליבלנד, כשהבאקנירס צירפו לשורותיהם את הטייט אנד קלן ווינסלו תמורת בחירות דראפט שטרם נחשפו. ווינסלו, שנבחר בדראפט 2004, נחשב לפוטנציאל גבוה, אבל עבר לא מעט פציעות וגם הסתכסך לא אחת עם הנהלת הבראונס. האירוניה היא שדווקא ה-GM החדש ג'ורג' קוקיניס היה זה שאמר לו שלום (ווינסלו היה מסוכסך עם פרד סאבאג', קודמו של קוקיניס). "אנחנו מאחלים לו בהצלחה בטמפה ביי", אמר ה-GM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully