וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-סכנין: להיצמד לפסגה, לברוח מהתחתית

שתי הקבוצות ייפגשו אחרי שלא ניצחו במחזור שעבר. האדומים מתכוננים למשחק אגרסיבי. "גם אנחנו יודעים להיות קשוחים". (ש', 19:30, ספורט 2)

הפועל תל אביב תארח מחר (שבת, 19:30, ספורט 1) בבלומפילד את בני סכנין כשהמטרה הברורה היא להוסיף עוד ניצחון לשבעה שכבר השיגה בבית העונה. בהפועל רוצים להוכיח בעיקר שהם יודעים לשמור על היציבות עליה דובר רבות בשבועות האחרונים, ואין מקום טוב יותר לעשות זאת מאשר במבצר הביתי של הקבוצה בו אגרה הפועל 24 נקודות מתוך ה-35 שברשותה.

האדומים גם רוצים לשים סוף לדיבורים על הקושי מול הקבוצות הקטנות שלהן הפסידו לא מעט נקודות העונה ובעיקר רוצים להראות שהפסד מול סכנין בסיבוב שעבר היה מקרי בלבד. קצת לפני אימון הבוקר ערך אלי גוטמן אסיפה לקבוצה שבה הזהיר את השחקנים מהמשחק האגרסיבי של האורחים.

המאמן שם דגש בעיקר על הנעת הכדור הקבוצתית וביקש משחקניו להילחם על המגרש: "אסור לנו לוותר על שום כדור. השליטה במגרש חייבת להיות שלנו". בהפועל יודעים שצפוי להם משחק אגרסיבי מחר, אך לא ממש מתרגשים מהעניין: "אני מקווה שהמשחק יהיה הוגן", אמר אחד השחקנים. "אם לא - גם אנחנו יודעים להיות קשוחים במגרש. על הנייר לקבוצות הצמרת האחרות יש משחקים קשים ואנחנו חייבים לנצח את המשחק בכדי להתקרב עוד יותר למכבי חיפה".

לגבי ההרכב שוב עולה ההתלבטות הקבועה לאחרונה של גוטמן בחלק הקדמי, בין דימיטאר טלקיסקי לבן לוז. למרות שלוז תורגל בחלק מהאימון הבוקר בהרכב הראשון, ככל הנראה יהיה זה הבולגרי שימשיך לקבל קרדיט בהרכב. שינוי אחד שנחפה על האדומים הוא בעמדת המגן הימני כשדגלאס דה סילבה המוצהב יעדר ואת מקומו יתפוס עומרי קנדה. האחרון סובב את הקרסול באמצע השבוע, אבל יהיה כשיר למשחק מחר.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, אלין טופזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, דימיטאר טלקיסקי (בן לוז), מהראן לאלה, סמואל יבואה.

סכנין מפחדת מהתחתית

בני סכנין תגיע לבלומפילד כשהיא זוכרת בקושי ניצחון החוץ האחרון שלה, שהושג אי שם במחזור השביעי נגד עירוני קרית שמונה. הלחץ לאחר ההפסד בשבוע שעבר למ.ס. אשדוד הורגש מאוד השבוע באימוני הקבוצה, כשעבאס סואן התעמת עם אחד האוהדים, והבלם טל חן נטש את אחד האימונים השבוע לאחר ויכוח קולני עם המאמן אייל לחמן. בסכנין מפחדים מאוד מהפסד נוסף שיכניס את הקבוצה למשבר ויקרב אותה אל התחתית.

לפני האימון המסכם ערך לחמן אסיפה ארוכה לשחקניו ודיבר בעיקר על טקטיקה מול האדומים. לחמן הראה לשחקניו קלטת וידאו ממשחקי הפועל תל אביב ושם דגש על כיצד צריכה קבוצתו לנטרל את הפועל בהגנה ובהתקפה. "אני רוצה שתפתחו את המשחק חזק עם לחץ על הכדור", אמר לחמן. "הכי חשוב שתשחקו עם ביטחון".

בקבוצה יודעים שמשחק נגד הפועל בבלומפילד הוא כמעט הכי קשה שיכול להיות, אולם הם לא מתכוונים להרים ידיים מראש: "אני יודע שכולם חושבים שהפועל תנצח בקלות, אבל שאף אחד לא יתפלא אם בסוף נעשה את הפתעת המחזור", אמר אחד השחקנים. "להפועל זה הקצפת, בשבילנו זה הלחם, ובגלל זה, קל זה ממש לא יהיה להם".

לחמן ייאלץ לערוך שני שינויים כפויים בהרכב בגלל חסרונם של עבאס סואן וחאלד חלאילה המוצהבים. גם איבהרים בסיט לא יכלל בסגל בשל הרחקתו בכרטיס אדום נגד אשדוד. את מקומם יתפסו חיים בנון וכנראה יחיאל צגאי, כשלחמן עדיין מתלבט בינו ליניב לוזון. אל הרכב גם יחזור באסם גנאים, שנעדר בשבוע שעבר בגלל כרטיסים צהובים. מאז התקרית ביום רביעי בין המאמן לטל חן לא תורגל הבלם בהרכב. למרות זאת, חן אמור לפתוח: "קשה לי להאמין שבמשחק כזה חשוב אייל יעשה מלחמות אגו. אני מאמין שטל יהיה בהרכב", אמר שחקן בקבוצה.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמאן, טל חן, יא יא פטי, באסם גנאים, חיים בנון, חמד גנאים, יחיאל צגאי (יניב לוזון), אחמד קאסום, אבודו אוקצ'ה, דיוניסיו מנדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully