וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שושן: "חייבים לנצח את נתניה"

דור בלך

27.2.2009 / 15:32

בית"ר ירושלים קיבלה תיאבון אחרי ההתקרבות למקום הראשון. הקבוצה התאמנה במזג אוויר חורפי, זנדברג יחליף את ורד אם זה לא יחלים

תחת ברד כבד המשיכו היום (שישי) שחקני בית"ר בהכנות לקראת משחק הצמרת נגד מכבי נתניה בשני. "רק שלא יהיה מזג אויר כזה גם בשני", אמר שמעון גרשון במהלך אחת מההפסקות הרבות באימון, עקב המשקעים.

עידן ורד הפצוע במפשעה נעדר מהאימון וינסה להתאמן מחר, כשגם ברק יצחקי החולה בשפעת המשיך להיעדר עקב החום הגבוהה ממנו הוא סובל. בבית"ר מאמינים כי יצחקי יהיה כשיר לשני, ומקווים כי ורד יעמוד גם כן לרשות עטר במשחק נגד האקסית. במידה והקשר הצעיר לא יחלים עד לשני, מיכאל זנדברג צפוי לתפוס את מקומו בהרכב. דריו פרננדס שנעדר מהמשחק מול בני יהודה עקב פגיעה בברכו, ערך אימון מלא גם היום ויהיה כשיר.

"אנחנו השחקנים לא מסתכלים על מה שיש מסביב על כל הדיבורים על חזרה לצמרת, על זה שזאת ההזדמנות האחרונה שלנו, זה פחות מעסיק אותנו. מבחינתנו נגיע מוכנים למשחק הזה בשביל לנצח אותו", סיפר עמית בן שושן לאתר הרשמי של המועדון. "זה שמכבי נתניה ניצחה את מכבי חיפה, זה הדבר הכי טוב שהיה יכול להיות. הניצחון של נתניה השאיר את מאבק האליפות פתוח, אם מכבי חיפה היו מנצחים יכול להיות שסיפור האליפות היה סגור".

"כבר היינו 8 נקודות ממכבי חיפה וחזרנו למצב הזה שוב", המשיך החלוץ, "עכשיו אנחנו צריכים להיות בפוקוס ולהיות מרוכזים במשחק מול נתניה, אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה ולהצמד אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully